policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej? - Forum Prawne

 

policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

dowiedzialam sie od sasiadki ze ok godz 10 szukalo mnie dwoch policjantow po cywilu. Pytali o rózne rzeczy, m.in w jakim wieku mniejw wiecej jestem... W skrzynce natomiast nie mam zadnego wezwania. Moje pytanie brzmi, ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa publicznego > Prawo karne > Prawo wykroczeń


Odpowiedz
 
16-02-2012, 11:45  
Kasia_1
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

dowiedzialam sie od sasiadki ze ok godz 10 szukalo mnie dwoch policjantow po cywilu. Pytali o rózne rzeczy, m.in w jakim wieku mniejw wiecej jestem... W skrzynce natomiast nie mam zadnego wezwania. Moje pytanie brzmi, gdzie mam sie zglosic zeby móc zapytać o co im chodzilo? Dzwonilam do najblizszej komendy ale tam dyzurny powiedzial ze nie moze mi pomoc bo nie wie skad co i jak. Ja sama nie wiem o co moze chodzic (nie mam nic na sumieniu) ale moze chodzic o jakas sprawe w ktorej jestem swiadkiem? denerwuje mnie ta sytuacja bo nigdy nie bylam karana i nie mialam zandych ciazacych spraw ale dlaczego ci policjanci nie zostawili zadnego wezwania?
Co mam robic w tej sytuacji? zwlaszcza ze nie przebywam pod tym adresem na codzien...
Kasia_1 jest off-line  
16-02-2012, 12:01  
forg
Praktyk
 
Posty: 17.827
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

Cytat:
Napisał/a Kasia_1 Zobacz post
Co mam robic w tej sytuacji?
Zachować spokój. Będą coś od Ciebie chcieli to Cię znajdą.
forg jest off-line  
16-02-2012, 12:10  
Kasia_1
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

kiedy własnie się denerwuje bo pytali o mnie nawet sasiadke fakt ze ona ma takie samo nazwisko jak ja i moze dlatego pomysleli zeby ja zapytac...
Kurcze nie lubie takich sytuacji, kiedy nie wiem o co chodzi najbardziej interesuje mnie, dlaczego nie zostawili wezwania? tzn ze potajemnie chca mnie "zlapac"? tylko ze ja chcialabym sie wstawic a teraz moge sie martwic ze beda mnie szukac wszedzie i nie daj Boze robic wstyd przed rodzina,znajomymi?
Kasia_1 jest off-line  
16-02-2012, 12:29  
a priori
Moderator
 
Posty: 8.992
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

Cytat:
Napisał/a Kasia_1 Zobacz post
nikt nic nie wie na ten temat?
A skąd w ogóle przypuszczenie, że użytkownicy forum mają jakąkolwiek wiedzę na temat przyczyn, dla których Policja o Ciebie wypytuje?
a priori jest off-line  
16-02-2012, 12:38  
Calamity Jane
Stały bywalec
 
Posty: 3.107
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

Cytat:
Napisał/a a priori Zobacz post
A skąd w ogóle przypuszczenie, że użytkownicy forum mają jakąkolwiek wiedzę na temat przyczyn, dla których Policja o Ciebie wypytuje?
A moze ktos mial podobna sytuacje, lub tez pracuje w policji czy podobnych sluzbach i takie praktyki sa mu znane? Cos jak ostatnia deska ratunku? Tonacy nawet brzytwy sie chwyta.

Ja sie nie dziwie, ze autorka jest w stresie. To jakby do mnie przyszli i wypytywali wszystkich wkolo. Oka bym nie zmruzyla, dopoki sprawa by sie nie wyjasnila. Jak ktos nic nie ma na sumieniu to takie rzeczy wyprowadzaja z rownowagi. Dla prawnikow byc moze czesty kontakt z sadami, policja itp jest czyms normalnym ale nie dla szarego obywatela.
Calamity Jane jest off-line  
16-02-2012, 12:45  
Kasia_1
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

Cytat:
Napisał/a Calamity Jane Zobacz post
A moze ktos mial podobna sytuacje, lub tez pracuje w policji czy podobnych sluzbach i takie praktyki sa mu znane? Cos jak ostatnia deska ratunku? Tonacy nawet brzytwy sie chwyta.

Ja sie nie dziwie, ze autorka jest w stresie. To jakby do mnie przyszli i wypytywali wszystkich wkolo. Oka bym nie zmruzyla, dopoki sprawa by sie nie wyjasnila. Jak ktos nic nie ma na sumieniu to takie rzeczy wyprowadzaja z rownowagi. Dla prawnikow byc moze czesty kontakt z sadami, policja itp jest czyms normalnym ale nie dla szarego obywatela.
no wiec wlasnie, o to chodzi ze nie wiem dlaczego nie zostawili wezwania a chyba powinni gdybym miala cos na sumieniu to nie pisalabym tutaj bo wiedzialabym o co moze chodzic ale w tym przypadku nie wiem
Kasia_1 jest off-line  
16-02-2012, 12:52  
a priori
Moderator
 
Posty: 8.992
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

Cytat:
A moze ktos mial podobna sytuacje, lub tez pracuje w policji czy podobnych sluzbach i takie praktyki sa mu znane?
Przyczyn, dla których policjanci mogą o kogoś pytać jest mnóstwo, więc odgadywanie tej właściwej na forum jest jak wróżenie z fusów...

Równie dobrze można by pytać na forum medycznym o to, dlaczego kogoś boli głowa...
a priori jest off-line  
16-02-2012, 13:15  
Calamity Jane
Stały bywalec
 
Posty: 3.107
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

Cytat:
Napisał/a a priori Zobacz post
Przyczyn, dla których policjanci mogą o kogoś pytać jest mnóstwo, więc odgadywanie tej właściwej na forum jest jak wróżenie z fusów...

Równie dobrze można by pytać na forum medycznym o to, dlaczego kogoś boli głowa...
Ale ten, ktorego boli glowa wlasnie tego oczekuje Dlaczego sie zastanawiac po co komu niezweryfikowane informacje? Weryfikacje przeprowadzi czas. Podanie roznych mozliwosci jest czasem wystarczajaca pomoca
Calamity Jane jest off-line  
16-02-2012, 16:18  
Kasia_1
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

mnie głownie chodzi o to dlaczego nie pozostawili wezwania, czy to oznacza ze nie chca zebym wiedziala ze mnie szukaja? nie rozumiem tego
Kasia_1 jest off-line  
16-02-2012, 16:37  
delfinArabski
Użytkownik
 
Posty: 241
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

Niestety ja znam z autopsji tą metodę.

Jeżeli masz nieustalone miejsce pobytu, a mają do Ciebie grubą sprawę to wypytują czy mieszkasz tam często. Jeżeli tak (jak w moim przypadku), to polecam jutro wstać o 5:45, żeby nie wychodzić z domu bez śniadania
Tak przynajmniej było w moim przypadku.

Oczywiście nie zostały mi postawione żadne zarzuty
delfinArabski jest off-line  
16-02-2012, 16:52  
Ani41
Użytkownik
 
Posty: 264
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

Po cywilnemu zazwyczaj chodza kryminalni. Jeśli przyszli bez uprzedzenia to o cos musi im chodzic,a zwlaszcza jak wypytywali sasiadow. Ale jak nie masz wezwania to na razie bez stresu. Moze jestes jakims swiadkiem, albo weryfikuja jakies oskarzenie. jak beda mieli ochote cie spotkac to wysla wezwanko.
Ani41 jest off-line  
16-02-2012, 17:01  
Kasia_1
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

o matko, kryminalni?? kiedys bylam franczyzobiorca firmy ktora ma na koncie wiele wystepkow, zerwalam z nimi wszelki kontakt rok temu ale moze wlasnie chodzi o nich... tylko to mi przychodzi na mysl. Ja tylko mam obawy ze jak nie zostawili wezwania to beda przychodzic tak dlugo az na mnie nie trafia Probowalam dzis dowiedziec sie w kilku komisariatach czy moze cos wiedza, dzielnicowy wprawdzil w bazie ale nic nie mial, nie umial tez mi pomoc dokad sie zglosic itp :/
Kasia_1 jest off-line  
16-02-2012, 17:48  
delfinArabski
Użytkownik
 
Posty: 241
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

Ja też się nie spodziewałem. Jak już wspomniałem - nie postawiono mi zarzutów. Komputery za to oddali po 2 latach.
delfinArabski jest off-line  
16-02-2012, 18:02  
Kasia_1
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

no niezle nie bede pytac o co sprawa ale dla mnie jest to mega stres bo nie mam zielonego pojecia o co chodzi, no trudno nie zasne dzis
Kasia_1 jest off-line  
17-02-2012, 10:59  
Kasia_1
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: policja po cywilnemu nie zastala mnie w domu, co dalej?

no i nikt sie nie zjawil...
Kasia_1 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Policja po cywilnemu (odpowiedzi: 4) Witam.Dzisiaj spotkałam się z niemiłą niespodzianką. Otóż to.. dzisiaj byłam na praktykach, w domu była moja ciocia i mój brat. I rzekomo była...
§ policja,składki Zus,co dalej? (odpowiedzi: 2) witam.bardzo prosze o pomoc jesli ktos mial podobna sytuacje bo nie mam pojecia co z czym i z jakiej racji tak sie stalo..po krotce-pracuje u Pana...
§ Policja chce mnie przesłuchać ale przychodzi do domu (odpowiedzi: 2) Przebywam teraz za granica. Ostatnio dostałem informacje od matki, że przyjechał do domu policjant i chciał mnie przesłuchac. Żadnych informacji nie...
§ czy policja moze wejsc do mnie do domu nawet jestli [...] ? (odpowiedzi: 5) Wiem ze policja moze mnie zatrzymac jezeli nie stawiam sie na wezwania, czy sa oni w stanie wejsc do mojego domu, skoro jest on pilnowany przez 2...
§ Policja nachodzi mnie w domu prosze o pomoc (odpowiedzi: 3) Witam od dosyc długiego czasu policja nachodiz mnie w domu sa to wizyty raz lub dwa w miesiacu. Poszukuja mojego brata który nie mieszka juz tu od...
§ Matka wyrzuciła mnie z domu i chce mnie wymeldować (odpowiedzi: 3) Mam 18 lat i uczę sie w liceum. Moi rodzice rozwiedli się jakieś 5 lat temu i ja mieszkam z mamą bo ojciec ma ograniczone prawa rodzicielskie. Z mamą...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:48.