Kolizja i ucieczka z miejsca zdarzenia - Forum Prawne

 

Kolizja i ucieczka z miejsca zdarzenia

Witam! Wczoraj jadąc uderzylem w inny samochod, uciekając skasowalem znak(tablica rej. niestety pozostala na miejscu wypadku), uciekłem też stamtad. Niestey bylem po jednym piwku .Jest swiadek , ktory twierdzi , ze czul ode mnie won ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa publicznego > Prawo karne > Prawo wykroczeń


Odpowiedz
 
20-05-2012, 18:20  
przemek11
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie Kolizja i ucieczka z miejsca zdarzenia

Witam! Wczoraj jadąc uderzylem w inny samochod, uciekając skasowalem znak(tablica rej. niestety pozostala na miejscu wypadku), uciekłem też stamtad. Niestey bylem po jednym piwku .Jest swiadek , ktory twierdzi , ze czul ode mnie won alkoholu z ust lecz nie byłem sam w samochodzie. Jechalem ze znajomym , ktory moze poswiadczyc ,ze bylem trzezwy + kasjerka(neutralna) , u której robilem zakupy także jest w stanie tak powiedzieć. Dodam, że policja mnie nie zatrzymala. Rozmawialem ze znajomym policjantem , ktory polecil mi dobrowaolne przyznanie sie do jazdy na podwojnym gazie. Postanowiłem iść w zaparte i nie przyznawać się. Czy dobrze zrobiłem ? Jakie macie prognozy. Prosze o odpowiedz bo nie daje mi to spokoju
przemek11 jest off-line  
20-05-2012, 18:35  
Munir
Stały bywalec
 
Posty: 759
Domyślnie RE: Kolizja i ucieczka z miejsca zdarzenia

oby jak najszybciej znaleźli tą rejestracje i wyeliminowali takiego "kierowce" z ruchu drogowego.
Munir jest off-line  
20-05-2012, 18:40  
przemek11
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: Kolizja i ucieczka z miejsca zdarzenia

Tablica została znaleziona tego samego dnia. Byłem juz na zeznaniach. Wiem ,ze to bylo nieodpowiedzialne ale byłem tez w ostrym szoku , pierwszy raz zdarzylo mi sie cos takiego. Jezeli ktos bedzie mial ochote napisac cos takiego to niech lepiej w ogole sie nie udziela. Zaluje tego co zrobilem , mam za soba kilka nieprzespanych nocy i takie posty jak ten twoj sa zbedne. Dodam , ze nikomu nic sie nie stalo
przemek11 jest off-line  
20-05-2012, 19:06  
KronX
Przyjaciel forum
 
Posty: 9.166
Domyślnie RE: Kolizja i ucieczka z miejsca zdarzenia

Jedno jest pewne. Za wszystki szkody, które są wynikiem tego "wyskoku" zapłacisz z własnej kieszeni.

Cytat:
byłem tez w ostrym szoku , pierwszy raz zdarzylo mi sie cos takiego
Nie uciekłeś z powodu żadnego szoku, tylko dlatego, że byłeś po alkoholu i chciałeś uniknąć odpowiedzialności.

Cytat:
Niestey bylem po jednym piwku .
Cytat:
Jechalem ze znajomym , ktory moze poswiadczyc ,ze bylem trzezwy + kasjerka(neutralna) , u której robilem zakupy także jest w stanie tak powiedzieć.
Brawo, chcesz jeszcze namawiać dwie osoby aby kłamały. To też wynik szoku?
KronX jest off-line  
20-05-2012, 19:30  
przemek11
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: Kolizja i ucieczka z miejsca zdarzenia

Tak , Masz racje. Oczekiwalem jakies pomocy ale to chyba nie ma sensu. Najrozsądniej zrobie przyznajac sie. Temat do kosza
przemek11 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Kolizja i ucieczka z miejsca zdarzenia (odpowiedzi: 5) Witam. Wczoraj miałem niemiłą sytuację. Wyjechałem z pod swojego domu i po przejechaniu 40 metrów mijałem się z autem jadącym z naprzeciwka w...
§ Kolizja -Ucieczka z miejsca zdarzenia. (odpowiedzi: 11) Witam. Dwa dni temu miałem kolizje na jednej z bardziej ruchliwych tras Warszawy. Samochód firmy przewozowej zmieniajac pas (bez kierunkowskazu)...
§ Kolizja drogowa i ucieczka z miejsca zdarzenia. (odpowiedzi: 3) Witam! Niedawno miala miejsce kolzija drogowa moich rodziców. Jak ustaliła policja plus dodatkowo zapis z miejskiego monitoringu. Rodzice...
§ Kolizja i ucieczka z miejsca zdarzenia (odpowiedzi: 3) Witam. Mam problem bo około 2 miesięcy temu brałem udział w kolizji w której ucierpiało moje auto a sprawca uciekł z miejsca zdarzenia. Po złożeniu...
§ kolizja drogowa i ucieczka z miejsca zdarzenia... (odpowiedzi: 4) Witam wszystkich i mam następujący problem: - w zeszłym roku miałem kolizje drogową, facet podczas zmiany pasa przytarł mi narożnik i uciekł z...
§ Kolizja i Ucieczka z Miejsca Zdarzenia (odpowiedzi: 3) Mam małe pytanie nie będę zagłębia się w szczegóły sprawy To co ja widziałem Po prostu naprawiałem motor (a) w garażu, po paru minutach przyszedł...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:29.