odzyskanie prawajazdy - Forum Prawne

 

odzyskanie prawajazdy

witam ja mam takie pytanie odnosnie prawajazdy zostało mi zatrzymane na rok, wyrok jest prawomocny termin kary konczy sie juz za trzy miesiace ale dostałem pismo z urzedu wydziału komunikacji o wszczęciu postepowania w sprawie ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa publicznego > Prawo karne > Prawo wykroczeń


Odpowiedz
 
08-01-2010, 11:37  
piksel1234
Początkujący
 
piksel1234 na Forum Prawnym
 
Posty: 26
Domyślnie odzyskanie prawajazdy

witam ja mam takie pytanie odnosnie prawajazdy zostało mi zatrzymane na rok, wyrok jest prawomocny termin kary konczy sie juz za trzy miesiace ale dostałem pismo z urzedu wydziału komunikacji o wszczęciu postepowania w sprawie cofniecia na okres jednego roku uprawnien do kierowania pojazdami mechanicznymi wobec np kowalski w celu wykonania prawomocnego wyroku.
Niewiem jak mam to rozumiec.
koniec kary mi mija 09.04.10 czy otrzymam jakies pismo z wydziału komunikacij na ponowny kurs prosze o pomoc pozdrawiam.
byłem w urzedzie z tym pismem i powiedziano mi ze oni musza wiedziec dokładnie date od kiedy do kiedy jest zabrane prawojazy czyli mam rozumiec ze sąd grocki jeszcze nie przesłał kopi wyroku czy jak sam niewiem jak mam to rozumiec
piksel1234 jest off-line  
15-01-2010, 10:39  
piksel1234
Początkujący
 
piksel1234 na Forum Prawnym
 
Posty: 26
Domyślnie RE: odzyskanie prawajazdy

czy moze ktos pomóc
piksel1234 jest off-line  
15-01-2010, 10:43  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: odzyskanie prawajazdy

Użyj opcji szukaj. Temat prawa jazdy był poruszany setki razy.
 
15-01-2010, 10:49  
piksel1234
Początkujący
 
piksel1234 na Forum Prawnym
 
Posty: 26
Domyślnie RE: odzyskanie prawajazdy

wiem ze był poruszany ale mi chodzi o ten papier z urzedu i nic wiecj reszte tematu to ja znam
piksel1234 jest off-line  
15-01-2010, 21:43  
Gdl
Użytkownik
 
Posty: 76
Domyślnie RE: odzyskanie prawajazdy

Najlepiej by bylo sie tam udac osobiscie i sie dowiedziec
Gdl jest off-line  
16-01-2010, 10:12  
CB61
Przyjaciel forum
 
CB61 na Forum Prawnym
 
Posty: 1.095
Domyślnie RE: odzyskanie prawajazdy

Gdl ma rację. Udaj się do wydziału Komunikacji i tam uzyskasz konkretna informację. Może chodzi o jakieś formalne procedury ze strony urzędników bo wcześniej Twoje papiery gdzieś się zawieruszyły.
CB61 jest off-line  
17-01-2010, 18:15  
piksel1234
Początkujący
 
piksel1234 na Forum Prawnym
 
Posty: 26
Domyślnie RE: odzyskanie prawajazdy

dzieki dzieki byłlem w urzedzie i powiedziano mi ze to tylko formalność od kiedy do kiedy mam zabrane prawko chodzi o termin
piksel1234 jest off-line  
18-01-2010, 08:55  
piksel1234
Początkujący
 
piksel1234 na Forum Prawnym
 
Posty: 26
Domyślnie RE: odzyskanie prawajazdy

czy moze miał ktoś podobnom sytułacie bede wdzieczny za informacje
piksel1234 jest off-line  
26-01-2010, 08:04  
piksel1234
Początkujący
 
piksel1234 na Forum Prawnym
 
Posty: 26
Domyślnie RE: odzyskanie prawajazdy

witam przyszło mi pismo z urzedu pismo takie samo jak w wyroku ze zakaz prowadzenia pojazdów na rok i ze okres kary zaliczony od dnia zatrzymanja prawajazdy,termin kary sie konczy w piatek 09,04,10rok jesli własnie w pąitek mi sie konczy kara a urząd nie pracuje w sobote to moge prawko odebrać w piatek.i czy jest jakas opłata za odebranie dokumentu, niema ruznicy czy odbiore w poniedziałek czy w piatek ale warto wiedziec i jeszcze naiwarzniejsze sam sie przekonam czy trzeba zdawać czy nie egzamin
piksel1234 jest off-line  
26-01-2010, 08:10  
piksel1234
Początkujący
 
piksel1234 na Forum Prawnym
 
Posty: 26
Domyślnie RE: odzyskanie prawajazdy

Jeszcze mam pytanie czy punkty karne przez okres roku zabrania prawojazdy sa anulowane czy są wstrzymane na ten okres co jest zabrane prawko
piksel1234 jest off-line  
27-01-2010, 16:28  
starkrotka
Użytkownik
 
Posty: 292
Domyślnie RE: odzyskanie prawajazdy

Jak na rok - odbierasz normalnie dokument i nic ponad to. A punkty zostają "wymazane" po roku od dnia popełnienia czynu.Pozdrawiam.
starkrotka jest off-line  
30-01-2010, 08:08  
piksel1234
Początkujący
 
piksel1234 na Forum Prawnym
 
Posty: 26
Domyślnie RE: odzyskanie prawajazdy

serdeczne dzieki pozdrawiam
piksel1234 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ 2016 Jazda bez prawajazdy (odpowiedzi: 1) Witam. Mam pytanie odnośnie jazdy samochodem bez prawajazdy, a dokładnie chodzi o to, że nigdy nie miałem zrobionego prawka i za jazdę "bez" groził...
§ Odbior zatrzymanego prawajazdy. (odpowiedzi: 3) 7.12.2015 r. odebrano mi prawko na pol roku takie jest orzeczenie sadu jakie sa procedury przy odbiorze dokumentu
§ brak prawajazdy w wypadku (odpowiedzi: 14) Witam miałam wypadek jeszcze nie wiem kogo policja zdecyduje uznać za winnego (choć uważam że powinnam nie być nim ja..) przy czym kierowca drugiego...
§ Odzyskanie Prawajazdy (odpowiedzi: 9) Mam problem, utraciłem prawo jazdy na 2 lata wyrokiem sądu. Po tym że okresie przez moją niewiedze zgłosiłem sie na kurs kierowców tam zaliczyłem...
§ zwrot prawajazdy (odpowiedzi: 1) Witam .W maju 2007 roku zabrano mi prawojazdy za jazde pod wpływem alkocholu .Zostało zabrane na okres 4 lat .Chciałbym dowiedzieć się czy mogę...
§ Jazda po pijanemu bez prawajazdy (odpowiedzi: 7) Witam Jestem dwudziestotrzyletnim niekaranym studentem dziennikarstwa z Rzeszowa Wpadłem w niezłe bagno otóż po jednej z dyskotek w mojej...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:22.