znieważenie przez kierownika sklepu.
Witam. Chciałem dziś oddać do reklamacji pewien produkt w sklepie motoryzacyjnym, jednak nie posiadałem paragonu.. Pojechałem więc do sklepu z wydrukiem historii płatności kartą do tejże transakcji. Odmówiono mi przyjęcia, jednak po wymianie zdać zgodzili się 'wyjątkowo' przyjąć do serwisu, jednak nie chcieli przyjąć mojej kartki z reklamacją, a koniecznie chcieli spisać reklamację na swoich kwestionariuszach.
Kiedy poprosiłem aby kierownik napisał na mojej kartce iż odmawia mi przyjęcia mojej reklamacji dot. niezgodności towaru z umową, zaczął podnosić głos i powiedział cyt. 'pan jest głupi'. Dodam iż mam to nagrane na telefonie oraz że byłem z kolegą.
Z reklamacją udam się do rzecznika, jednak chciałem zasięgnąć porady gdzie udać się z nagraniem i złożyć doniesienie o zniesławienie? Na policje czy może bezpośrednio do sądu, albo polecicie jakiś inny sposób?
|