klient nie chce zapłacić - Forum Prawne

 

klient nie chce zapłacić

Proszę o poradę. W lipcu zawarliśmy umowę z klientem o zrealizowanie zamówienia na meble pod zabudowę. Klient wpłacił zaliczkę w wysokości 500 zł. Cały koszt mebli wynosił 5900 zł. W umowie wyraźnie jest napisane, że ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Spółki cywilne


Odpowiedz
 
11-01-2016, 14:22  
joasia8987
Początkujący
 
Posty: 11
Domyślnie klient nie chce zapłacić

Proszę o poradę. W lipcu zawarliśmy umowę z klientem o zrealizowanie zamówienia na meble pod zabudowę. Klient wpłacił zaliczkę w wysokości 500 zł. Cały koszt mebli wynosił 5900 zł. W umowie wyraźnie jest napisane, że drugą część zapłaty należy uiścić dzień przed bądź w dniu montażu mebli. Meble zostały wywiezione i zamontowane. Okazało się, że jest pomyłka w blacie dlatego klient nie zapłacił umówionej kwoty w terminie. Po dwóch dniach blat został wymieniony, niestety kuchnia została źle wymierzona i trzeba było przerobić dwie szafki. Klient musiał poczekać około 2 tygodni na poprawkę, jednakże nie wpływało to na jakość używania kuchni. Po naprawieniu błędu, klientka przez kolejne 3 miesiące doszukiwała się nowych wad, aby tylko tych pieniędzy nie zapłacić. Za każdym razem nasi pracownicy wsiadali w samochód i dopieszczali tą kuchnię do granic możliwości. Jednakże w tej chwili klientka wynajduje rzeczy, które nie podlegają reklamacji (np 1mm przerwy pomiędzy szufladami). Stwierdziła, że za taką kuchnię jest skłonna zapłacić 3000 zł. Jako sklep mamy jej serdecznie już dosyć i poinformowaliśmy ową panią, że w dniu jutrzejszym przyjeżdżamy i demontujemy meble. Klientka oznajmiła, że do dnia 18.01. będzie przebywała w szpitalu i nie będzie miał nam kto otworzyć drzwi (mieszka z mężem i synem). Proszę o informację co w takim przypadku powinniśmy zrobić, aby już nie wchodzić w niepotrzebne koszta?
joasia8987 jest off-line  
12-01-2016, 08:17  
joasia8987
Początkujący
 
Posty: 11
Domyślnie RE: klient nie chce zapłacić

bardzo proszę o pomoc odnośnie powyższego listu
joasia8987 jest off-line  
12-01-2016, 08:22  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: klient nie chce zapłacić

Wyslac wezwanie do zaplaty z informacja, ze po czasie X kierujecie sprawe do sadu. No i tam udawadniajcie, ze wywiazaliscie sie z umowy. No chyba, ze zaplaci.
 
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Błąd w wysyłce - klient nie chce zapłacić (odpowiedzi: 1) Witam, prowadząc sklep internetowy, przesłałem klientowi towar za niecałe 300zł zwykłym kurierem a klient zamawiał za pobraniem. Oczywiście w...
§ Klient nie chce zapłacić brakującej kwoty za usługę. (odpowiedzi: 6) Klient zamówił u mnie meble wraz z ich montażem.Cena łączna to 14.800zł. Wpłacił zaliczkę 4000, następnie po montażu, po dwóch tygodniach zapłacił...
§ Klient nie chce zapłacić za wykonaną usługę. (odpowiedzi: 3) Witam Prowadzę firmę zajmującą się kryciem dachów, zgodziłem pewien budynek (umowa ustna) i ustaliłem z klientem co należy do mojego obowiązku oraz...
§ klient nie chce zapłacić faktury (odpowiedzi: 4) Witam! Mam problem. Klient nie chce zapłacić faktury za usługi, twierdząc, że to nie jego umowa, tylko żony. Wygląda to tak i on i jego żona mieli...
§ Klient nie chce zapłacić za Kosztorys budowlany (odpowiedzi: 1) Witam, przygotowaliśmy kosztorys szczegółowy budowy domu jednorodzinnego. Przekazaliśmy Klientowi fakturę za usługę oraz przygotowaną kalkulację....
§ Klient nie chce zapłacić Vat-u (odpowiedzi: 2) Witam nie wiem czy pisze w odpowiednim dziale. prowadzę firmę transportową w listopadzie świadczyłem usługi transportowe dla firmy sprzedającej...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:33.