axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie - Forum Prawne

 

axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

witam 26 grudnia miałem małe zderzenie z murem przy cofaniu.... Mam AC w axa, był rzeczoznawca porobił zdjęcia, wycenę dostałem po 35dniach za co przepraszali. Jak się okazało rzeczoznawca nie uwzględnił zderzaka i ogólnie kwota ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Ubezpieczenia - polisy, ubezpieczyciele


Odpowiedz
 
15-03-2012, 17:04  
wisniaplc
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

witam
26 grudnia miałem małe zderzenie z murem przy cofaniu.... Mam AC w axa, był rzeczoznawca porobił zdjęcia, wycenę dostałem po 35dniach za co przepraszali. Jak się okazało rzeczoznawca nie uwzględnił zderzaka i ogólnie kwota jest zaniżona... napisałem odwołanie wysłałem ale po 30dniach jeszcze nie dostałem odpowiedzi (termin na odpowiedz minął 2 marca). Dzwoniłem do nich wszystko doszło ale babka z axa mi powiedziała ze nie wiem czemu to tak długo trawa i ze nic nie może zrobić i mam czekać.... Co mogę w tej sytuacji zrobić?? 27 marca mam opłacić druga ratę ubezpieczenia, jest szansa żebym mógł zrezygnować z samego AC i opłacić tylko OC skoro oni sobie tak pogrywają i nie dotrzymują terminów?? Jak ich mogę zmusić do ruszenia mojej sprawy... Z góry dziękuje za pomoc....
wisniaplc jest off-line  
15-03-2012, 22:44  
koxpower
Użytkownik
 
Posty: 182
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

zadzwonić najlepiej bezpośrednio do likwidatora , albo jego zwierzchnika
możesz im wysłać przed sądowe wezwanie do zapłaty , ale z reguły mało co to daje
ratę musisz zapłacić, bo zawarłeś umowę na rok
koxpower jest off-line  
16-03-2012, 07:10  
wisniaplc
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

podziekowal kolego za odpowiedz.... a skoro nie ma odpowiedzi w wyznaczonym terminie moge ich jakos za to ukarac? czemu tylko ja mam przymus dotrzymywac terminow zaplaty?
wisniaplc jest off-line  
16-03-2012, 07:36  
koxpower
Użytkownik
 
Posty: 182
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

a wypłacili Ci zaniżone odszkodowanie czy jeszcze nic nie dostałeś od nich
jeśli dostałeś kasę to jeszcze możesz wnioskować o przysłanie kolejnego rzeczoznawcy w celu uzupełnienia kosztorysu lub naprawić i przedstawić im rachunki za naprawę
koxpower jest off-line  
16-03-2012, 08:16  
wisniaplc
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

tak zanizone odszkowdowanie przyslali mi przekazem przez Poczte Polska.... prosilem o jeszcze jednego rzeczoznawce to stwierdzili ze zdjecia juz maja i kolejna osoba nie jest potrzebna... Jest jakis sposob zeby to przyspieszyc?
wisniaplc jest off-line  
16-03-2012, 08:27  
koxpower
Użytkownik
 
Posty: 182
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

możesz powołać swojego rzeczoznawce który wyceni twoje uszkodzenia, i przedstawić im ten kosztorys wraz z fakturą jeśli się nie zgodzą to sąd , ale wtedy będzie powołany biegły sądowy który ustali wartość sporo
jeśli to w miarę nowe auto to mozesz powalczyć , jeśli stare padło to lepiej dac sobie spokój
jedyne co możesz zrobić to pogrozić że nie będziesz przedłużał OC i AC u nich już więcej
koxpower jest off-line  
16-03-2012, 08:42  
wisniaplc
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

samochod to Renault Clio w najbogatszej wersji wartosc ok 14tys.... no ok dzieki za pomoc
wisniaplc jest off-line  
16-03-2012, 13:59  
Ekspert AXA DIRECT
Zbanowany
 
Posty: 9
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

Szanowny Panie,

Szkody z umowy ubezpieczenia Autocasco, co do zasady likwidowane są w terminie 30 dni od daty zgłoszenia w zakładzie ubezpieczeń. Podczas zarejestrowania szkody – o ile podał Pan swój adres mailowy – otrzymał Pan ulotkę informującą o kolejnych etapach likwidacji szkody Autocasco. Zgodnie z zapisami umowy ubezpieczenia Autocasco w sytuacji, gdy brak jest możliwości podjęcia decyzji w terminie 30 dni, Klient otrzymuje pismo z informacją o przyczynach wydłużonego trybu likwidacji szkody.

Wyjaśnienie opisanej przez Pana sprawy wymaga odniesienia się przez AXA DIRECT do konkretnego numeru szkody. W związku z tym prosimy o kontakt z Działem Rejestracji Szkód AXA DIRECT, tam podając numer szkody będzie Pan mógł poprosić o kontakt z osobą likwidującą szkodę. Dane kontaktowe AXA DIRECT znajdzie Pan pod adresem: Kontakt - AXA DIRECT
Ekspert AXA DIRECT jest off-line  
16-03-2012, 16:51  
wisniaplc
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

Witam
odwolanie skladalem na maila i mimo to ulotki o kolejnych etapach postepowania niedostalem... tak jak i po wyznaczonym terminie niedostalem zandej informacji o przyczynach wydluzenia trybu likwidacji.... tylko pani przez telefon rozlozyla rece i kaza czekac, twierdzac ze nic nie moze w tej sprawie zrobic....
wisniaplc jest off-line  
19-03-2012, 20:07  
wisniaplc
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

pismo do Axa wysłane w piątek wieczorem przez formularz kontaktowy...zobaczymy czy doczekam się odpowiedzi a mamy już 19 marca czyli 17dni po terminie na odpowiedz.... będę informował na bieżąco
wisniaplc jest off-line  
19-03-2012, 20:32  
tek001
Stały bywalec
 
Posty: 724
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

Na przekroczenie terminów poskarż się do KNF. TU nie olewają ich tak jak Rzecznika Ubezpieczonych, a KNF z chęcią zajmuje się takimi przypadkami.
tek001 jest off-line  
20-03-2012, 06:50  
wisniaplc
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

Cytat:
Napisał/a tek001 Zobacz post
Na przekroczenie terminów poskarż się do KNF. TU nie olewają ich tak jak Rzecznika Ubezpieczonych, a KNF z chęcią zajmuje się takimi przypadkami.
chodzi o Komisje Nadzoru Finansowego lepiej do nich zadzwonic czy wyslac jakas skarge na pismie
wisniaplc jest off-line  
20-03-2012, 08:04  
tek001
Stały bywalec
 
Posty: 724
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

Na stronie www KNF jest formularz do zgłaszania skarg. Możesz też wysłać list z opisem sprawy bezpośrednio do wydziału skarg KNF.
tek001 jest off-line  
20-03-2012, 14:23  
wisniaplc
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

podziekowal kolego jak cos sie ruszy dam znac......
wisniaplc jest off-line  
25-03-2012, 07:31  
wisniaplc
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie

a wiec tak dalej cisza ze strony axa w mojej sprawie wiec w poniedziałek składam skargę... Jak dla mnie AXA to złodzieje i naciągacze nie potrafiący uszanować stałego klienta (mam u nich polisę od 4lat). Nikomu nie polecam i sam już nie przedłużę z nimi umowy, zresztą osoby którym poleciłem (śmieszne axa) tez rezygnują... Podziękował wszystkim za pomoc... myślę ze w mojej sprawie już za wiele się nie zdziała, a niektórzy zapominają ze nie tylko kasa się liczy (chodzi o śmieszne axa)...
wisniaplc jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Brak uzasadnienia wyroku w wyznaczonym terminie (odpowiedzi: 5) Witam. Nie otrzymałem uzasadnienia wyroku mimo, że ponad miesiąc temu wniosłem o sporządzenie uzasadnienia. Sąd teoretycznie ma 14 dni na jego...
§ Brak odpowiedzi na reklamację w terminie (odpowiedzi: 10) Witam, sprawa dotyczy firmy nc+. 1. Mail reklamacyjny wysłany 18 listopada 2014r. poprzez oficjalny kanał reklamacyjny za pomocą maila. 2....
§ uzasdnienie wyroku brak w wyznaczonym terminie (odpowiedzi: 1) 10 kwietnia odbyła się rozprawa w sądzie pracy o uznanie wypadku w pracy. Sprawę wygrałem. 16 kwietnia zakład pracy wniósł wniosek o uzasadnienie...
§ Złożenie reklamacji, brak odpowiedzi w terminie 30 dni (odpowiedzi: 3) Witam , chciałbym się dowiedzieć na temat prawa telekomunikacyjnego , ponieważ złożyłem reklamacje w jednej z sieci komórkowych meilowo, dostałem...
§ Brak pouczenia sądu o terminie odpowiedzi (odpowiedzi: 2) Witam. Otrzymałam z sądu oczekiwany pozew o rozwód. Wiem z literatury, że mam 14 dni na ustosunkowanie się do jego treści. Tymczasem otrzymałam...
§ Brak informacji od gwaranta w wyznaczonym terminie. (odpowiedzi: 11) Witam serdecznie Dnia 10.III.2012 oddałem do reklamacji na podstawie gwarancji sprzęt elektroniczny zakupiony 11.IV.2011 w hipermarkecie Auchan....


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:47.