15-03-2012, 17:04
|
| Początkujący | axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
witam
26 grudnia miałem małe zderzenie z murem przy cofaniu.... Mam AC w axa, był rzeczoznawca porobił zdjęcia, wycenę dostałem po 35dniach za co przepraszali. Jak się okazało rzeczoznawca nie uwzględnił zderzaka i ogólnie kwota jest zaniżona... napisałem odwołanie wysłałem ale po 30dniach jeszcze nie dostałem odpowiedzi (termin na odpowiedz minął 2 marca). Dzwoniłem do nich wszystko doszło ale babka z axa mi powiedziała ze nie wiem czemu to tak długo trawa i ze nic nie może zrobić i mam czekać.... Co mogę w tej sytuacji zrobić?? 27 marca mam opłacić druga ratę ubezpieczenia, jest szansa żebym mógł zrezygnować z samego AC i opłacić tylko OC skoro oni sobie tak pogrywają i nie dotrzymują terminów?? Jak ich mogę zmusić do ruszenia mojej sprawy... Z góry dziękuje za pomoc....
|
| |
15-03-2012, 22:44
|
| Użytkownik | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
zadzwonić najlepiej bezpośrednio do likwidatora , albo jego zwierzchnika
możesz im wysłać przed sądowe wezwanie do zapłaty , ale z reguły mało co to daje
ratę musisz zapłacić, bo zawarłeś umowę na rok
|
| |
16-03-2012, 07:10
|
| Początkujący | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
podziekowal kolego za odpowiedz.... a skoro nie ma odpowiedzi w wyznaczonym terminie moge ich jakos za to ukarac? czemu tylko ja mam przymus dotrzymywac terminow zaplaty?
|
| |
16-03-2012, 07:36
|
| Użytkownik | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
a wypłacili Ci zaniżone odszkodowanie czy jeszcze nic nie dostałeś od nich
jeśli dostałeś kasę to jeszcze możesz wnioskować o przysłanie kolejnego rzeczoznawcy w celu uzupełnienia kosztorysu lub naprawić i przedstawić im rachunki za naprawę
|
| |
16-03-2012, 08:16
|
| Początkujący | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
tak zanizone odszkowdowanie przyslali mi przekazem przez Poczte Polska.... prosilem o jeszcze jednego rzeczoznawce to stwierdzili ze zdjecia juz maja i kolejna osoba nie jest potrzebna... Jest jakis sposob zeby to przyspieszyc?
|
| |
16-03-2012, 08:27
|
| Użytkownik | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
możesz powołać swojego rzeczoznawce który wyceni twoje uszkodzenia, i przedstawić im ten kosztorys wraz z fakturą jeśli się nie zgodzą to sąd , ale wtedy będzie powołany biegły sądowy który ustali wartość sporo
jeśli to w miarę nowe auto to mozesz powalczyć , jeśli stare padło to lepiej dac sobie spokój
jedyne co możesz zrobić to pogrozić że nie będziesz przedłużał OC i AC u nich już więcej |
| |
16-03-2012, 08:42
|
| Początkujący | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
samochod to Renault Clio w najbogatszej wersji wartosc ok 14tys.... no ok dzieki za pomoc
|
| |
16-03-2012, 13:59
|
| Zbanowany | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
Szanowny Panie,
Szkody z umowy ubezpieczenia Autocasco, co do zasady likwidowane są w terminie 30 dni od daty zgłoszenia w zakładzie ubezpieczeń. Podczas zarejestrowania szkody – o ile podał Pan swój adres mailowy – otrzymał Pan ulotkę informującą o kolejnych etapach likwidacji szkody Autocasco. Zgodnie z zapisami umowy ubezpieczenia Autocasco w sytuacji, gdy brak jest możliwości podjęcia decyzji w terminie 30 dni, Klient otrzymuje pismo z informacją o przyczynach wydłużonego trybu likwidacji szkody.
Wyjaśnienie opisanej przez Pana sprawy wymaga odniesienia się przez AXA DIRECT do konkretnego numeru szkody. W związku z tym prosimy o kontakt z Działem Rejestracji Szkód AXA DIRECT, tam podając numer szkody będzie Pan mógł poprosić o kontakt z osobą likwidującą szkodę. Dane kontaktowe AXA DIRECT znajdzie Pan pod adresem: Kontakt - AXA DIRECT |
| |
16-03-2012, 16:51
|
| Początkujący | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
Witam
odwolanie skladalem na maila i mimo to ulotki o kolejnych etapach postepowania niedostalem... tak jak i po wyznaczonym terminie niedostalem zandej informacji o przyczynach wydluzenia trybu likwidacji.... tylko pani przez telefon rozlozyla rece i kaza czekac, twierdzac ze nic nie moze w tej sprawie zrobic....
|
| |
19-03-2012, 20:07
|
| Początkujący | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
pismo do Axa wysłane w piątek wieczorem przez formularz kontaktowy...zobaczymy czy doczekam się odpowiedzi  a mamy już 19 marca czyli 17dni po terminie na odpowiedz.... będę informował na bieżąco
|
| |
19-03-2012, 20:32
|
| Stały bywalec | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
Na przekroczenie terminów poskarż się do KNF. TU nie olewają ich tak jak Rzecznika Ubezpieczonych, a KNF z chęcią zajmuje się takimi przypadkami.
|
| |
20-03-2012, 06:50
|
| Początkujący | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie Cytat:
Napisał/a tek001 Na przekroczenie terminów poskarż się do KNF. TU nie olewają ich tak jak Rzecznika Ubezpieczonych, a KNF z chęcią zajmuje się takimi przypadkami. |
chodzi o Komisje Nadzoru Finansowego  lepiej do nich zadzwonic czy wyslac jakas skarge na pismie |
| |
20-03-2012, 08:04
|
| Stały bywalec | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
Na stronie www KNF jest formularz do zgłaszania skarg. Możesz też wysłać list z opisem sprawy bezpośrednio do wydziału skarg KNF.
|
| |
20-03-2012, 14:23
|
| Początkujący | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
podziekowal kolego jak cos sie ruszy dam znac......
|
| |
25-03-2012, 07:31
|
| Początkujący | RE: axa brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie
a wiec tak dalej cisza ze strony axa w mojej sprawie wiec w poniedziałek składam skargę... Jak dla mnie AXA to złodzieje i naciągacze nie potrafiący uszanować stałego klienta (mam u nich polisę od 4lat). Nikomu nie polecam i sam już nie przedłużę z nimi umowy, zresztą osoby którym poleciłem (śmieszne axa) tez rezygnują... Podziękował wszystkim za pomoc... myślę ze w mojej sprawie już za wiele się nie zdziała, a niektórzy zapominają ze nie tylko kasa się liczy (chodzi o śmieszne axa)...
|
| | | |