Ubezpieczenie laptopa, problem z odzyskaniem sprzętu ERGO HESTIA - Forum Prawne

 

Ubezpieczenie laptopa, problem z odzyskaniem sprzętu ERGO HESTIA

Witam serdecznie Dwa lata temu kupując laptopa w RTVeuroAGD sprzedawca nakłonił mnie do zakupu dodatkowej polisy w razie gdyby coś sie stało. No i się stało, przypadkowo laptop został zalany 26.11.2013 roku, następnego dnia szkoda ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Ubezpieczenia - polisy, ubezpieczyciele


Odpowiedz
 
04-02-2014, 21:15  
Czesioo
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie Ubezpieczenie laptopa, problem z odzyskaniem sprzętu ERGO HESTIA

Witam serdecznie

Dwa lata temu kupując laptopa w RTVeuroAGD sprzedawca nakłonił mnie do zakupu dodatkowej polisy w razie gdyby coś sie stało.

No i się stało, przypadkowo laptop został zalany 26.11.2013 roku, następnego dnia szkoda została zgłoszona, Pan z infolini przysłał mi SMSem adres serwisu do którego mam odwieść sprzęt. Laptopa oddałem pod wyznaczony adres w pierwszych dniach grudnia.

17.12.2013 r dostałem SMSa:

Centrum autoryzacji szkód. Numer szkody xxx. Informujemy, że sprzęt został naprawiony i oczekuje na odbiór w serwisie.

Tego samego dnia odebrałem laptopa i uruchamiając go wieczorem okazało się iż serwis nie dał rady. Laptop nadal nie działał prawidłowo. Był problem z obrazem, na wyświetlaczu pokazywały sie dziwne paski, system sie zawieszał. Po kontakcie z ubezpieczycielem 18.12.2013 r dostałem SMSa:

Centrum autoryzacji szkód. Numer szkody xxx. Serwis AAA, ul.BBB oczekuje na dostarczenie sprzętu w celu rozpatrzenia reklamacji. W przypadku niezasadnej reklamacji zostanie Pan obciążony kosztami ekspertyzy.

No i laptopa odwiozlem 18.12.2013 r. Były święta, nowy roku i 08.01.2014 roku (21 dni pózniej) dostaje SMSa:

centrum autoryzacji szkód. W odpowiedzi na zgłoszona reklamacje informujemy o wykryciu nowej usterki i zarejestrowaniu nowej szkody o nr YYY. Naprawa jest w trakcie realiżacji. Przewidywany termin naprawy 7 dni.

15.01.2014 r przejeżdżałem obok serwisu i postanowiłem zapytać sie co z moim urządzeniem, osoba w serwisie udzieliła mi informacji że wymieniają jakiś tam element i do końca tygodnia powinienem mieć informacje, że mogę odebrać laptopa.

17.01.2014 r dostaje kolejna wiadomość SMS:

centrum autoryzacji szkód. Numer szkody YYY? Informujemy, ze sprzęt dotarł do serwisu i zostanie poddany diagnozie. O dalszych czynnościach poinformujemy w kolejnej wiadomości.

27.01.2014 r nadal nie miałem żadnego znaku co sie dzieje i postanowiłem zadzwońic na infolinię w ubezpieczalni. Tam się dowiedziałem, że zostało wysłane zapytanie do serwisu i ten miał dać odpowiedz do 24.01.2014 r, ale jeszcze jej nie dał. Przedstawiciel ubezpieczyciela przekonał mnie, że sprawa powinna sie wyjaśnić w najbliższych dniach. Poczekałem do 30.01.2014 r i znów zadzwoniłem. Dostałem taka sama odpowiedz, że serwis nie odpowiada. Pani z drugiej strony słuchawki powiedziała, że wysyła ponownie zapytanie. Zadzwoniłem dziś 04.02.2014 r i dostałem odpowiedz, że serwis powinien do końca tego tygodnia naprawić sprzęt.

Już sam nie wiem co mam robić, ubezpieczyciel chroni sie tym ze sprzęt jest w naprawie od 08.01. Jak dla mnie serwis nie uwzględnił reklamacji i nadal nowy numer naprawy bo nie miał ochoty rozpatrywać darmowej reklamacji, bo po co jak można kolejne pieniądze wyłudzić od ubezpieczalni. A tak naprawdę laptop nie został naprawiony za pierwszym razem, wiec jak dla mnie leży w naprawie od początku grudnia ub. roku. I dlaczego dopiero po 3 tygodniach serwis postanawia nie uwzględnić reklamacji i zakłada nową naprawę. Czego w tej całej sytuacji mogę wymagać/ rzadać od ubezpieczalni?

Przepraszam za błędy, ale cieżko pisze sie na czymś lekko większym od telefonu.
Czesioo jest off-line  
10-02-2014, 21:23  
Czesioo
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Ubezpieczenie laptopa, problem z odzyskaniem sprzętu ERGO HESTIA

Ubezpieczyciel nie wywiązał sie z naprawa w ciagu 30 dni. Czas minął mu 8 lutego. Co powinienem wymagać w takiej sytuacji?
Czesioo jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Odmowa naprawy laptopa przez ubezpieczyciela Ergo Hestia (odpowiedzi: 3) Witam. Temat już poruszany na forum. Zgłaszając usterkę laptopa przez infolinię, otrzymałem odmowę, konsultant stwierdził że upadek laptopa z...
§ Ubezpieczenie laptopa w Ergo Hestia (odpowiedzi: 6) Witam, niecały rok temu kupiłam laptopa wraz z rozszerzonym pakietem gwarancyjnym w Ergo Hestia. Na początku lipca zaczęły pojawiać się czarne...
§ Ubezpieczenie laptopa, Ergo Hestia (odpowiedzi: 4) Witam, posiadam laptopa ubezpieczonego w firmie Ergo Hestia, wariant rozszerzony rzekomo chroniący przed przypadkowym uszkodzeniem i awarią sprzętu....
§ ergo hestia ubezpieczenie sprzętu agd (odpowiedzi: 1) witam. mam taki problem. wczoraj mój mąż zgłosił uszkodzenie sprzętu (ekspres) na który mielismy wykupioną polisę od nieszczęśliwych wypadków. Pan...
§ ubezpieczenie sprzętu agd ergo hestia (odpowiedzi: 1) witam tak pewien problem. dzisiaj rano jak sprzątałam strąciłam z mebli ekspres był on ubezpieczony od nieszczęśliwych wypadków w ergo hestia....
§ rozszerzone ubezpieczenie laptopa w Ergo-hestia (odpowiedzi: 2) Witam. Mam pytanie odnośnie naprawy laptopa w serwisie za posrednictwem ubezpieczenia w ergo- hestia. Mój laptop ponownie wymaga naprawy płyty...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:55.