Witam, chciałabym prosić o pomoc w sprawie rezygnacji z biletów lotniczych.
Bilety do Rzymu kupowałam 06.06.2013 r. (mieliśmy cała rodziną 4-osoby w tym dwójka dzieci niepełnoletnich polecieć na wymarzone wakacje)
Kupując bilety na stronie esky.pl kupiłam od razu ubezpieczenie gdzie była taka informacja, że ubezpieczenie podróżne gwarantuje m.in. - Zwrot kosztów w razie nagłej rezygnacji z biletu lotniczego.
W piątek wieczorem 26.07 mąż źle się poczuł, miał dreszcze gorączkę i na nodze wystąpiła bardzo dziwna palna. Nie będę opisywać całej naszej podróży po szpitalach - byliśmy na 5 oddziałach gdzie oglądało męża 8 lekarzy – 2 diagnozy zapalenie tkanki podskórnej/ róża i leczenie w domu. Temperatura 39,5 , plama na nodze wielkości 15 cm x30 cm, noga dwa razy grubsza, zwolnienie lekarskie od 29.07 – prawie do końca sierpnia. Zaświadczenie lekarskie 30.07- stan zdrowia nie pozwala na wyjazd i oddalanie się od miejsca zamieszkania i podróż samolotem. Cały czas podawane bardzo silne antybiotyki i zastrzyki przeciwzakrzepowe.
W dniu 30.07.2013 zgłosiłam telefonicznie rezygnację z biletów .W związku z automatyczną odpowiedzią na mojego e-mail wskazującą na 14 dniowy termin odpowiedzi w dniu 31.07.2013 odnotowano rezygnację ze wszystkich biletów lotniczych i lotów. 31.07.2013 szkoda została także zgłoszona telefonicznie .
Zgłosiliśmy szkodę i odmówiona nam wypłaty odszkodowania. Czy ktoś może mi pomóc???