Lodówka story - wymiana lodówki, zmiana polisy, zepsuta żywność
Witam serdecznie,
jestem na forum nowym urzytkownikiem, witam wszystkich serdecznie i zaczynam swoja aktywność od pytrania dotyczącego zgłoszenia szkody z tytułu zniszczonej żywności.
Przed Świętami zakupiłem lodówkę wraz zdodatkowym, rozszerzonym ubezpieczeniem na okres 5 lat. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że lodówka nie chłodzi!
Jedzenie przygotowane na Święta było zagrożone. Tuz poŚwiętech 27 grudnia pojawiłem się w salonie, który sprzedawał sprzęt. Bez problemu zgodził się na wymianę lodówki. Następnego dnia nowa lodówka była w domu, w salonie dokończyłem formalności zwiazanych z dokumentami i polisą na wymieniona lodówkę. Po porwocie do domu i próbie uratowania poświątecznej żywności okazało się, że nic się nie nadaje do jedzenia, sałatki, zupy i wędliny wylądowały w koszu. Pojawia się pytanie, czy w zgłoszeniu o zniszczonej żywności można powołać się na nową polisę, czy też należy przywołać numer polisy, który obowiązywał dla niedziałającej aczkolwiek zwróconej już lodówki?
Z góry dziękuję, za każdą pomoc.
Pozdrawiam serdecznie,
Jarek
|