Witam.
Mam pewien pewien problem z ubezpieczeniem telefonu w T-Mobile.
Sprawa wygląda następująco.
Wykupiłem u operatora ubezpieczenie, "bezpieczne urządzenie".
Popsuł mi się telefon i nie nadaje się do naprawy, więc powinienem dostać nowy telefon i tu się zaczynają schody.
W umowie jest napisane że mogę wybrać inny model telefonu w cenie która obowiązuje w moim abonamencie.
"W pierwszej kolejności Abonent ma możliwość zakupu takiego samego modelu Urządzenia, jaki zakupił w
momencie aktywacji Usługi, według wykazu i w cenie
promocyjnej, określonej w ofercie promocyjnej Operatora, na podstawie której zawierał Umowę lub
Aneks do Umowy."
"Możliwość" to możliwość a nie nakaz. Gdyby ów zapis brzmiał "W pierwszej kolejności sprzęt nie nadający się do naprawy zostanie wymieniony na nowy" to nie miałbym żadnych wątpliwości.
Proszę o poradę czy mogę ubiegać się o wymianę telefonu na inny.
Poniżej umieszczam regulamin usługi "bezpieczne urządzenie".
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/d.../D_007_0001234
Pozdrawiam,
Kuba.