Błędne dane w OC i brak kontaktu ze strony ubezpieczyciela
Witajcie, 2 tygodnie temu kupiłam przez internet OC. Otrzymałam maila z polisą i z informacją, iż:
"Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami zawartymi w niniejszych dokumentach i zgłoszenie nam ewentualnych nieprawidłowości w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania."
Źle wpisałam datę pierwszej rejestracji i napisałam do tejże wspaniałej na czacie - Pani dokonała zmiany, zaraz wyslę aneks na maila. Oczywiście aneks nie dotarł, nie można się do nich dodzwonić a na wiadomości e-mail nie odpisują. Dziś napisali mi, że nie mają możliwości wprowadzenia zmiany.
Pytanie brzmi: czy jeśli poinformowałam ich mailowo, o tym, że zaistniał błąd i przesłałam dane poprawne + skan dowodu rej. mam już spokoj i nie muszę się obawiać co w razie ewentualnej szkody z mojej strony wyniknie?
Dziękuje z góry za odpowiedź
|