Gwarancja *** - Forum Prawne

 

Gwarancja ***

Witam, Pisze w związku z brakiem akceptacji wniosku od ubezpieczyciela. Zgłosiłem szkodę ponieważ laptop przestał działać, a konkretniej wyświetlacz. Po uruchomieniu laptopa rano pojawiły się paski na ekranie. Zgłosiłem szkodę podając dla mnie zrozumiałą przyczynę; ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Ubezpieczenia - polisy, ubezpieczyciele


Zamknięty temat
 
30-10-2020, 07:46  
Ukson123
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie Gwarancja ***

Witam,
Pisze w związku z brakiem akceptacji wniosku od ubezpieczyciela. Zgłosiłem szkodę ponieważ laptop przestał działać, a konkretniej wyświetlacz. Po uruchomieniu laptopa rano pojawiły się paski na ekranie. Zgłosiłem szkodę podając dla mnie zrozumiałą przyczynę; laptop nie uległ uszkodzeniu, jest w idealnym stanie, ekran przestał działać. Wcześniej zdażyło mi się już zgłaszać szkodę innego sprzętu jednak była to wina osób trzecich co spełnia warunki gwarancji. Jednak tym razem zgodnie z prawdą jest to wynik eksploatacji sprzętu.
Moje pytanie brzmi następująco; czy mam możliwość odwołać się od decyzji ubezpieczyciela? Oczywiście mam świadomość, że zawsze mogę się odwołać ale czy istnieje jakaś szansa na uznanie gwarancji.
Poniżej przesyłam treść uzasadnienia:
UZASADNIENIE
Przedmiotowa szkoda dotyczy zgłoszenia z tytułu dobrowolnego ubezpieczenia towarów zakupionych w sieci sprzedaży ***. Urządzenie zostało objęte ochroną ubezpieczeniową w ramach polisy *** w wariancie Ochrona. Zgodnie z § 4 ust. 1 pkt 2 Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (zwanych dalej - OWU), zakres ochrony obejmuje Uszkodzenia Sprzętu w wyniku: Nieszczęśliwego wypadku, Przepięcia oraz Utraty Sprzętu w wyniku Kradzieży z włamaniem lub rozboju.
Z informacji uzyskanych od Pana wynika, że sprzęt uległ awarii: pojawiły się paski na ekranie, brak uszkodzeń mechanicznych, brak upadku, uderzenia, zalania.
W związku z tym, iż awaria sprzętu nie jest objęta zakresem ochrony ubezpieczeniowej, odmawiamy uznania szkody.


moderacja
Ukson123 jest off-line  
30-10-2020, 08:04  
Pejotwroc
Użytkownik
 
Posty: 398
Domyślnie re: Gwarancja ***

Ale przecież dostałeś dosyć szczegółową odpowiedź. Twoje ubezpieczenie nie obejmuje zepsucia się laptopa więc odmowa jest prawidłowa.
Pejotwroc jest off-line  
30-10-2020, 08:24  
Ukson123
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie re: Gwarancja ***

A co jeśli żona zataiła przede mną fakt iż laptop upadł jej na ziemie? Czy w tym przypadku mogę odwoływać się od decyzji?
Ukson123 jest off-line  
30-10-2020, 09:05  
LeszsekS
Moderator globalny
 
LeszsekS na Forum Prawnym
 
Posty: 37.852
Domyślnie RE: Gwarancja ***

Nie pomagamy w kombinowaniu. Temat zamykam.
LeszsekS jest off-line  
Zamknięty temat

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Gwarancja rozruchowa, a gwarancja na nowy sprzęt (odpowiedzi: 1) Witam, Zakupiłam towar 8,12,2015r radio samochodowe, radio to zostało dopiero podłączone 15,01,2016r i okazało się wtedy, że radio jest wadliwe, nie...
§ Gwarancja Serwisowa a Gwarancja Producenta (odpowiedzi: 5) Witam, czym się różni gwarancja serwisowa od gwarancji producenta, np. w przypadku telefonów komórkowych? Na Allegro są sprzedawane z taką i taką...
§ Gwarancja, zwrot gotówki lub wymiana butów-Allegro Gwarancja (odpowiedzi: 3) Witam Będzie to moja pierwsza reklamacja,nigdy wcześniej nie reklamowałem niczego na Allegro. A więc 12 września 2012 roku zamówiłem buty na...
§ Gwarancja paragon/faktura, odsprzedaż a gwarancja (odpowiedzi: 1) Witam mam kilka pytań które mnie nurtują.Kupując na odległość przedmioty(głównie elektronika) nie dostałem do nich kart gwarancyjnych tylko paragony....
§ Gwarancja sklepu, a gwarancja producenta (odpowiedzi: 1) Witam, Prawie rok temu kupiłem w sklepie komputerowym zasilacz. Sklep wystawił mi na niego kartę gwarancyjną z gwarancją 12 miesięcy. Natomiast...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:36.