Umowa pomiedzy dwiema róznymi firmami
Sytuacja wygląda tak. Są dwie firmy A i B. Firma A. Zawiesza działalność firma B dopiero powstaje. |Firma A nadal prowadzi sprzedaż jednak potrzebuje NIPu i REGONU ponieważ zawiesiła swoją działalność... oraz co najważniejsze jest już na pełnej stawce a chce nadal płacić mniej.
Tak wiec Kiedy nasza firma A zawiesza działalność ucieka przed chorymi stawkami nie zatrzymując sprzedaży teraz firma B zaczyna na nowym rachunku działalność firmy A
Jak powinna być skonstruowana umowa pomiędzy A i B gdzie oba podmioty nie są w rodzinie są to dwie obce sobie osoby dodam jeszcze że nowo powstała firma nie ma pojęcia o prowadzeniu działalności powstała tylko na potrzeby firmy A
Żyjemy w Polsce zatem sytuacja jest bardzo jasna obiżamy zus zakładając inną działalność jednak aby miało to sens robi to ktoś znajomy i aby uniknąć nie porozumień kiedy wnosimy jako wieloletnia firma swoje doświadczenie , importerów, kontakty etc a nowy podmiot NIC musi zostać zawarta jakaś umowa. Pytanie jaka???
p.s. są to jednoosobowe działalności
|