umowa zlecenie a obciążenia rachunku oraz brak dodatku
Witam, Pracowałam na umowę zlecenie przepracowując w ciągu tygodnia ponad 40 godz nie wliczając w to sobot. Praca którą wykonywałam nie pasuje do warunków umowy zlecenia skoro pracowałam w pełnym wymiarze godzin na 3 zmiany . W pierwszym miesiącu otrzymałam dodatek za przepracowane soboty na rozliczeniu. W kolejnym miesiącu gdy rozwiązałam umowę na rachunku nie otrzymałam dodatku za soboty który był ustalany ustnie, zostały one potraktowane jako godziny robocze za normalną stawkę.
Rozwiązanie umowy nastąpiło z przyczyn ważnych, gdyż pracodawca dał do zrozumienia, że nie jestem już mile widziana.Zostałam potraktowana w taki sposób, że obciążono mnie kosztami za lekarza oraz odzież. Inni pracownicy, którzy pracowali krócej ode mnie nie zostali obciążeni tymi kosztami.
Proszę o informację jakie prawa mi przysługują, gdyż jest to nierównouprawnienie względem innych pracowników firmy, którzy nadal otrzymują wyżej wymieniony dodatek za przepracowane weekendy.
Zaznaczam, że w umowie zlecenie którą nie podpisałam nie ma regulacji odnośnie stawki za weekendy, jest jedynie podana stawka godzinowa brutto.
W odpowiedzi na złożoną skargę wnosząc o sprostowanie rachunku uznano to za bezzasadne.
Chora sytuacja...
|