Stowarzyszenie zwykłe, umowa zlecenie z samym sobą
Witam serdecznie,
Jestem przedstawicielem stowarzyszenia zwykłego i chciałbym podpisać umowę zlecenie na organizację imprezy "z samym sobą". Dodam jedynie, że zgodnie z regulaminem najwyższą władzą stowarzyszenia jest zgromadzenie członków. Poza nim regulamin przewiduje funkcję przedstawiciela, który - zgodnie z regulaminem - zarządza środkami finansowymi stowarzyszenia. Regulamin nie przewiduje zarządu.
Czy cokolwiek stoi na przeszkodzie bym taką umowę podpisał, czy może konieczna byłaby ew. uchwała zgromadzenia, która by mnie do tego upoważniła?
Dodam jedynie, że stowarzyszenie jest stowarzyszeniem strzeleckim, impreza to piknik strzelecki zorganizowany na strzelnicy. Do organizacji imprezy konieczne jest dokonanie zakupu amunicji. Stowarzyszenie nie ma wydanego pozwolenia na broń (jest to bardzo duży koszt), przez co nie ma możliwości zakupu amunicji, przy którym sklep wystawiłby rachunek na naszą organizację (sklep nie może sprzedać amunicji podmiotowi bez pozwolenia). Pozwolenie na broń mam za to ja - mogę kupować amunicję, jednak rachunek będzie wystawiony konkretnie na mnie.
Chodzi o to by w umowie zawrzeć punkt zgodnie z którym "zleceniobiorca zapewni środki niezbędne do realizacji przedmiotu niniejszej umowy" (kupi amunicję). W ten sposób zamiast księgować osobno zakup: amunicji, najmu strzelnicy, najmu broni, kupna kawy, ciastek itp. zawarłbym umowę z samym sobą, zaksięgował jedynie wynagrodzenie tytułem w/w umowy, z którego zakupiłbym wszystko co jest potrzebne do zorganizowania imprezy (w tym - problematyczną - amunicję).
Ronin
|