Witam.
Jak wiadomo pierwszego dnia pracy, człowiek nie posiada jeszcze wystarczającej wiedzy na temat panujących w firmie zasad. Ale po kolei...
Rozpoczęłam pracę na umowie zlecenie w połowie lipca. Moim pierwszym zadaniem było rozstawienie, wraz ...
Witam.
Jak wiadomo pierwszego dnia pracy, człowiek nie posiada jeszcze wystarczającej wiedzy na temat panujących w firmie zasad. Ale po kolei...
Rozpoczęłam pracę na umowie zlecenie w połowie lipca. Moim pierwszym zadaniem było rozstawienie, wraz z ówczesną kierowniczką punktu sprzedaży, towaru w namiocie. Towar nie został wcześniej policzony, ani sprawdzony. Pracowałam przez 8 tygodni. W czasie wykonywania przeze mnie obowiązków Sprzedawcy, kierowniczka została zwolniona. Dzisiaj (tzn. 05.09.2017) zamknęłam punkt oraz przekazałam niesprzedany towar Pracodawcy.
Moje pytanie jest następujące -
Czy Pracodawca może pociągnąć Sprzedawcę do odpowiedzialności za brak towaru, jeżeli ten wcześniej zgłosił, iż owy towar nie został należycie sprawdzony? Czy jest możliwość zakwestionowania ewentualnych strat materialnych Pracodawcy w tej sytuacji?
05-09-2017, 17:25
Kanas
Moderator globalny
Posty: 24.286
RE: Towar - problem pracownika?
Jak już, to nie pracodawca, tylko zleceniodawca
Cytat:
Napisał/a AlicjaMałgorzata
jeżeli ten wcześniej zgłosił, iż owy towar nie został należycie sprawdzony?
Co interesuje zleceniodawcę, że nie sprawdziłeś ?
To Twój problem.
Podstawowe pytanie czy potwierdzałeś taki, nie inny stan ?
Ewentualnie masz jakiś zapis w umowie z którego to wynika ?
Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Uszkodzona towar i problem ze sprzedawcą (odpowiedzi: 1) Witam,
zamówiłam stół do pakowania przez allegro. Kurier DPD przywiózł towar do mojego sklepu. W momencie jak odpakowałam stół zobaczyłam, że jest...
§ Drobny problem, towar z chin. (odpowiedzi: 1) Witam.
Parę tygodni temu zamówiłem sobie okulary z znanej wszystkim strony aukcyjnej aliexpress. Okulary przypominały Ray*Ban Wayfarer, ale nie...
§ Wadliwy towar, problem z naprawą (odpowiedzi: 3) Witam
Sprawa dotyczy miecza zamówionego u niejakiego Szymona Chlebowskiego. Miecz (objęty dwuletnią gwarancją) dotarł do mnie w październiku...
§ Problem z odzyskaniem zaliczki za towar (odpowiedzi: 5) Witam.
Sprawa wygląda następująco.Wraz ze znajomymi chcieliśmy zakupić cztery zestawy do paintballa w pewnym sklepie.Po ustaleniach z Panią...
§ Problem z zapłatą za wysłany towar. (odpowiedzi: 6) Witam wszystkich. Jestem tu nowy i jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.
Mój problem polega na tym, że czekam juz od ponad 1,5...