Agroturystyka-Catering-Działalność co i jak??

• Autor wątku Autor wątku olekkelo
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
O

olekkelo

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
2
Witam, mam dość zawiły problem ( który nie wiem czy umieściłem w odpowiednim dziale, lecz jestem tu 1 raz, czas nagli a ja jestem zielony w kwestiach prawno skarbowo podatkowych wiec proszę w wyrozumiałość) :ooo: :ooo:

Mam pytanie, a właściwie kilka,
1.
dotyczące agroturystyki połączonej z cateringiem , chodzi o to czy można zgłosić agroturystyke (bazująca na prostych szybkich potrawach, wywożonych bezpośrednio do klienta) , oczywiście spełniając przy tym warunki sanepidu ? przygotowania posiłku transportu itp...
jednocześnie chciałbym zapytać jaka byłaby forma opodatkowania, oraz jak jest to widziane ze strony US.
Byłem kiedyś w takowym gospodarstwie gdzie szefowa miał zgłoszoną agroturystyke i obsługiwała imprezy okolicznościowe wiec ? wie coś jak agro- catering.
Popytałem troszkę w tym temacie w sanepidzie i faktycznie wymogi nie są takie złe,
w U. Gminy i Skarbowym również pytałem, no i tam wszędzie nabierają wody w usta lub mówią ze albo nie wiedza albo musi to być zwykła działalność gospodarcza ,
więc Poradźcie jak jest???

i 2 pyt.

Działalność gospodarcza?? o charakterze usługowym ( catering)

Przy zakładaniu działalności wiem ze można wybrać kilka czy kilkanaście kierunków takowej działalności , wiec jakich ( usługi , handel, coś związanego z żywieniem?)

Jakie wybrać żeby US zinterpretował taki wybór jak najkorzystniej
jaką formę opodatkowania wybrać takiej działalności??

Dodam że zrobiłem małe rozpoznanie rynku i już na początek miałbym kilka umów do podpisania ,tu pojawia się następny problem co widniałoby na pieczątce gdybym miał agroturystyke wszędzie wymagają czegoś związanego z żywieniem, agroturystyka jest przecież związana z żywieniem ale jak to okręslić ?urzędowo????

bardzo proszę o porade

ok dzieki coś nie mogłem nowego tematu wysłać