Alimenty od rodziców, bardzo proszę o pomoc

• Autor wątku Autor wątku Kasienka1989
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
K

Kasienka1989

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam,
Pilnie potrzebuje pomocy. Sprawa wygląda tak: mam 21 lat, jestem studentką(studiuje zaocznie) oraz pracuję. Kilka miesięcy temu musiałam złożyć doniesienie na moją mamę, która znęcala się nade mną fizycznie i psychicznie chcąc pozbyc się mnie z domu i móc spotykac się z innymi mezczyznami pod nieobecność mojego ojca... Po zgłoszeniu tego musiałam dwukrotnie wzywac policję: Pierwszy raz matka nie chciała mnie wpuścić do domu, kiedy wróciłam do domu ok h 23( o 22 kończę pracę, a mieszkam na drugim końcu miasta) moja matka nawet przy policjantach groziła mi śmiercią:( nastepnego dnia też po zakończeniu pracy matka zaczęła ściągać ze mnie posciel i krzyczec, że nie mam prawa spać na łóżku kupionym przez nią:( doszło do rękoczynów, policja się pojawiła, ale stwierdziła, że lepiej dla mnie będzie jeżeli się wyprowadzę, bo matka jest głównym najemcą mieszkania. Tego samego wieczoru "przygarnęli" mnie rodzice mojego chłopaka i od tamtego czasu przez ok 1,5 miesiąca mieszkałam u nich, bojąc się przebywac w domu. jednak nie chcę nikomu ciążyć i chciałabym znaleźć coś dla siebie. niestety zarabiam tylko 900 zł miesiącznie i płacę 350 zł za szkołę. w dzisiejszych czasach jest to bardzo niewiele:( I stąd moje pytanie. Czy mam jakiekolwiek szanse na zasądzenie przez sąd alimentów na mnie?? Gdzie musiałabym pójść i co zrobić?? Bardzo dziękuję za jakiekolwiek porady.Pozdrawiam

Jesteś dorosła i pracujesz. Nie masz prawa do alimentów od rodziców.
A co Twój ojciec na to?

Kasienka, możesz zawalczyć.