K
karolexaa
Nowy użytkownik
- Odpowiedzi
- 2
Witam.
Od razu zaznaczam, nie znam się na elektryce, na parametrach itp. itd.
Problem:
marzec 2014: Zamawiam przez Allegro Kolumnę Gitarową w sklepie XYZ.
kwiecień 2014: Przychodzi. Wygląda ok, jak w aukcji. Nowa - jak w opisie. Niby wszystko spoko.
Podłączam kolumnę - dźwięk jest słaby...
Po roku postanawiam ją sprzedać bo jestem kompletnie niezadowolony z jej "usług".
Lipiec 2015: Pstrykam foty, paragonu itd itp. wystawiam na Allegro.
Dzwoni do mnie "potencjalny kupiec" i mówi, że to co sprzedaje (zdjęcia) nie jest zgodne ze specyfikacją bo gdzieś na tylnej klapce pisze 200W zamiast 120W i nie zgadza się ze specyfikacją głośników. - okazało się że w środku są złe głośniki (o połowe tańsze - właściwa kolumna = 1000zł, te które dostałem = 500).
Jak mogłem to "wyczaić"?
1. policzyć i sprawdzić moc głośników RMS - nie znam się na tym, chyba nie muszę?
2. otworzyć paczkę, stracić gwarancję i przeczytać co na nich pisze...
Kolumna ma jeszcze pół roku gwarancji. Wysłałem zapytanie do sklepu.
Moje pytanie:
Czego mogę się spodziewać? jak to rozwiązać?
Od razu zaznaczam, nie znam się na elektryce, na parametrach itp. itd.
Problem:
marzec 2014: Zamawiam przez Allegro Kolumnę Gitarową w sklepie XYZ.
kwiecień 2014: Przychodzi. Wygląda ok, jak w aukcji. Nowa - jak w opisie. Niby wszystko spoko.
Podłączam kolumnę - dźwięk jest słaby...
Po roku postanawiam ją sprzedać bo jestem kompletnie niezadowolony z jej "usług".
Lipiec 2015: Pstrykam foty, paragonu itd itp. wystawiam na Allegro.
Dzwoni do mnie "potencjalny kupiec" i mówi, że to co sprzedaje (zdjęcia) nie jest zgodne ze specyfikacją bo gdzieś na tylnej klapce pisze 200W zamiast 120W i nie zgadza się ze specyfikacją głośników. - okazało się że w środku są złe głośniki (o połowe tańsze - właściwa kolumna = 1000zł, te które dostałem = 500).
Jak mogłem to "wyczaić"?
1. policzyć i sprawdzić moc głośników RMS - nie znam się na tym, chyba nie muszę?