Bank, windykacja, problem

• Autor wątku Autor wątku D4Ru73K
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
D4Ru73K

D4Ru73K

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam szanowni Państwo. Mam przyjemność pierwszy raz gościć tu na forum, więc witam wszystkich serdecznie. Mój problem jest z jednej strony prosty, z drugiej strony skomplikowany. Do rzeczy, mam nadzieję, że ktoś mi pomoże.

W czerwcu 2006 roku wyjechałem do UK, mieszkałem w Londynie gdzie pracowałem. W maju 2008 roku postanowiłem jednak wrócić do kraju. Obecnie studiuję i pracuję w Polsce, w mieście z którego pochodzę.

Na czas pobytu w UK posiadałem konto w banku Barclays. Po powrocie do kraju nie zamykałem konta, dalej z niego korzystałem. W pewnym momencie środki na koncie zaczęły się kończyć, pojawił się lekki minus. Spłaciłem zadłużenie, konto nadal było aktywne. Kolejny raz pojawił się minus i wtedy doszedłem do wniosku, że konto wypadałoby zamknąć. Nie chciałem przylatywać do UK, z ekonomicznego punktu widzenia było to kompletnie nieopłacalne, więc zadzwoniłem do banku. Podczas rozmowy konsultant wytłumaczył mi w jaki sposób mogę zamknąć konto. Należało uregulować to co było na minusie, ściągnąć i wypełnić formularz z ich strony, oddać książeczkę czekową oraz przeciętą kartę debetową. Tak też uczyniłem, napisałem również od siebie krótki list (w którym podałem informację, że opuściłem UK, podałem swój polski adres, a także umieściłem prośbę o wysłanie mi potwierdzenia zamknięcia konta na mój polski adres pod którym aktualnie mieszkam) Całą przesyłkę spakowałem w paczkę i wysłałem we wrześniu 2009 pocztą priorytetową, listem poleconym.
Spokojny, że wszystko uregulowane i sprawa zamknięta, zająłem się codziennym życiem. Nagle w styczniu 2011, 2 tygodnie temu zaczęły się problemy. Otrzymałem informację od ojca, że mojej osoby poszukuje firma windykacyjna w imieniu banku. I tutaj streszczę wam krótką historię.