Bezrobocie i PUP

• Autor wątku Autor wątku ila22
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
I

ila22

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam.

Moja sprawa wygląda tak:

Obecnie mam 22 lata, studiuję zaocznie. We wrześniu 2014 rozpoczęłam staż z Urzędu Pracy, który trwał 6 miesięcy, do końca marca 2015. Później cały czas byłam zarejestrowana. W wakacje przez kilka tygodni byłam na umowie zlecenie, na zastępstwo. W trakcie tego zastępstwa musiałam iść do UP złożyć podpis, co uczyniłam, nie informując nikogo o tym, że "pracuje". Zastępstwo było tylko na 3 tygodnie i praktycznie już je kończyłam. Pani urzędniczka proponowała mi różne oferty pracy, ale zgodnie stwierdziłyśmy że są marne. Mimo to, powiedziała że musi mi dać jakieś skierowanie, więc wybrała jedną z gorszych ofert. Nie zgłosiłam się tam, zrezygnowałam, ze skierowania się nie rozliczyłam. Miało to miejsce w ostatnich dniach sierpnia. Tydzień później otrzymałam pismo o wyrejestrowaniu mnie z Urzędu Pracy na 120 dni. Ten termin już minął, myślę o tym aby ponownie się zarejestrować. Moje pytanie brzmi: czy pomimo tej sytuacji (minęło więcej niż rok od podjęcia stażu + 5 miesięcy temu zostałam wyrejestrowana) będę mogła się ubiegać o kolejny staż, jeśli znów się zarejestruję?

Pozdrawiam ;)

Aby odbyć staż trzeba przede wszystkim posiadać status osoby bezrobotnej i mieć ustalony profil pomocy II. Nikt na forum nie przewidzi czy otrzyma Pani skierowanie na staż, bo po pierwsze nie jest Pani aktualnie zarejestrowana i nie ma jeszcze Pani ustalonego profilu pomocy, a po drugie nie wiemy jakie zasady/kryteria częstotliwości odbywania stażu obowiązują w PUP, w którym się Pani zarejestrować.
Proszę się dopytać u źródła, tj. swoim PUP.

Szkoda, ze się nie wyrejestrowałaś na żądanie np. Na 2,dni i ponownie zarejestrowałaś w pup. Wtedy byś nie musiała przyjmować tej oferty.

A ja mam takie pytanie: