Brak odpowiedzi na reklamację z tytułu rękojmi

  • Autor wątku Autor wątku torek2
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
T

torek2

Nowy użytkownik
Dołączył
05.2012
Odpowiedzi
1
Witam,

Zakupiłem produkt na firmę w jednym ze sklepów. Po tygodniu złożyłem reklamację z tytułu rękojmi. Upłynęło już 2 miesiące od czasu mojego pisma i do tego czasu nie uzyskałem _oficialnej_ odpowiedzi od firmy.

Napisałem oficjalnej, ponieważ telefonicznie po miesiącu powiedzieli mi że mają na to czas 30 dni. Po Kolejnej mojej próbie kontaktu tel. z firmą - powiedzieli że na fakturze VAT było zaznaczone że firmy nie obowiązuje rękojmia (nie mam jej teraz przy sobie)

W konsekwencji wystawiłem negatywną opinię na jednym z serwisów opiniotwórczych mając nadzieję że zmobilizuje to firmę do jakiejkolwiek akcji. W odpowiedzi ww firma stwierdziła w następującej kolejności:

1. Że sprzęt wysłali do serwisu i czekają na odpowiedź
2. Że wysłali do producenta i odmówił naprawy
3. Że nie złożyłem reklamacji z tytułu rękojmi tylko oddałem sprzęt do serwisu (oczywiście mam kopię tego dokumentu, podpisanego i podbitego przez pracownika)
4. Na końcu w zapytaniu właściciela serwisu jak przebiega wyjaśnienie sprawy: stwierdzili że klient utrudnia załatwienie sprawy.

Sprawa dotyczy produktu który został zakupiony w kwocie 490 zł - więc nie wiem co mam zrobić, cena jest mała do tego przez te 2 miesiące zdążyła się zdewaluować (ze względu na dużą dostępność).

Co powinienem w takiej sytuacji zrobić - czy zdaniem prawników jest to odzyskania wraz z ew. kosztem prawnika za wezwania i ew. sprawę? Czy też dałem wystrychnąć się na dudka?

Z góry dziękuję za wszystkie uwagi

PS.
Od czasu mojego pisma opłynęło 2,5 miesiąca - brak oficjalnej odpowiedzi od firmy jak i zwrotu samego produktu
 
Ostatnia edycja:
1. Masz dowód złożenia reklamacji?
2. Jeśli tak i uważasz ją za zasadną to skontaktuj się z nimi po czym sprawę skieruj do sądu; jednak musisz udowodnić swoją rację.
3. Nie jesteśmy w stanie powiedzieć czy wygrasz i czy gra jest warta świeczki - to musisz ocenić sam;
4. Koszty poniesie strona przegrywająca (nawet koszty prawnika)
 
Powrót
Góra