F
farmazon3000
Użytkownik
- Dołączył
- 09.2010
- Odpowiedzi
- 104
TAK ZAPOZNAŁEM SIĘ Z PORADNIKIEM.
Oddałem buty do reklamacji. Podałem że chcę wymianę na nowe lub zwrot pieniędzy. Podałem numer telefonu do kontaktu.
Po 3 dniach mam telefon ze sklepu że "rzeczoznawca stwierdził że buty nie kwalifikują się do wymiany na nowe lub zwrotu pieniędzy tylko do naprawy".
Pytam więc żeby mi przez telefon przeczytali co napisał rzeczoznawca. Mówią że nie i że mogę przeyjść do sklepu i sobie przeczytać.
1. Czy rzeczoznawca może coś takiego stwierdzić? Tzn. nie uznaje reklamacji ale możena naprawiać?
2. Czy zgodne z prawem jest odmowa przeczytania opinii przez telefon.
3. Czy lecieć z tym do rzecznika praw konsumentów czy strata czasu?
Oddałem buty do reklamacji. Podałem że chcę wymianę na nowe lub zwrot pieniędzy. Podałem numer telefonu do kontaktu.
Po 3 dniach mam telefon ze sklepu że "rzeczoznawca stwierdził że buty nie kwalifikują się do wymiany na nowe lub zwrotu pieniędzy tylko do naprawy".
Pytam więc żeby mi przez telefon przeczytali co napisał rzeczoznawca. Mówią że nie i że mogę przeyjść do sklepu i sobie przeczytać.
1. Czy rzeczoznawca może coś takiego stwierdzić? Tzn. nie uznaje reklamacji ale możena naprawiać?
2. Czy zgodne z prawem jest odmowa przeczytania opinii przez telefon.
3. Czy lecieć z tym do rzecznika praw konsumentów czy strata czasu?