Cyfrowy Polsat - reklamacja, rozwiązanie umowy.

  • Autor wątku Autor wątku Karolayn
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
K

Karolayn

Nowy użytkownik
Dołączył
12.2011
Odpowiedzi
4
Witam,
Od jakiegoś czasu mam problemy z internetem CP.
Prędkość bardzo spadła, otworzenie strony internetowej to nie lada wyzwanie.
Takie usterki często się działy, jednak teraz to przesada, bo trwa to już od tygodnia. Kiedyś problem ustępował po 1-2 dniach.
Gdy skontaktowałam się z COK, Pan z obsługi powiedział mi, że jeśli usterka będzie utrzymywała się dalej, to mogę złożyć reklamację.
I tutaj mam pytanie: Czy przy złożeniu reklamacji można w tym przypadku rozwiązać umowę? Nie chcę dalej męczyć się z tymi problemami, bo jak widać nie pierwszy raz mam z nimi styczność.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
 
Tylko, że ja mam umowę na 2 lata. W styczniu minie rok.
 
Tak tylko co mi da umowa? Tam wypisują punkty z Prawa Telekomunikacyjnego. Wyszczególnione w podpunktach, niesprezycowane. Np. jest coś takiego:

c)sposób i termin rozwiązania umowy
d)zakres odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy [...]
e) zasady, tryb i termin składania oraz rozpatrywania reklamacji

I jest jeszcze coś takiego:
4. Szczególne przypadki rozwiązania lub wygaśnięcia umowy określa Regulamin oraz Regulamin promocji.

Tyle, że w mojej umowie na ten temat regulaminu rzekomo nie przedstawiono.

I cóż ja się z tego dowiedziałam, czy w przypadku mojego problemu mogę ubiegać o rozwiązanie umowy? Nic więcej tam nie pisze. Tylko jakieś akceptacje regulaminu, wyrażam zgodę itp itd. Nie ma tam wyraźnie wspomnianych usterek na jakie mogę odpowiedzieć rozwiązaniem umowy. Zatem jeśli ktoś się zna to proszę, niech podpowie co mogę zrobić.
 
Ostatnia edycja:
Jeśli umowa i regulamin nie wskazują, że usterka może stanowić podstawę rozwiązania umowy, to takie prawo nie przysługuje. Możesz za to reklamować usługę zgodnie z ... umową i regulaminem. Muszą one zawierać informacje związane z kwestiami reklamacyjnymi.
 
Tak, tylko, że jak widać w ogóle nie można rozwiązać wcześniej umowy, bez poniesienia kary, gdyby nawet była konkretniejsza przyczyna. Bo nie ma nic na ten temat, podpunkty o przedwczesnym rozwiązaniu tejże umowy są chyba w ogóle niepotrzebne z tego co widzę.

Cóż, dziękuję za pomoc, będzie trzeba składać reklamacje, na każdą usterkę. Męka, ale cóż, polsat, to polsat.

Aha, co do reklamacji, też nie podano nic na ten temat, dopiero w Biurze Obsługi Klienta powiedziano, mi że takową reklamację mogę złożyć. Zatem jak widać papierkowe regulaminy ich nie obowiązują. :|


Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:
Powrót
Góra