K
Karolayn
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 12.2011
- Odpowiedzi
- 4
Witam,
Od jakiegoś czasu mam problemy z internetem CP.
Prędkość bardzo spadła, otworzenie strony internetowej to nie lada wyzwanie.
Takie usterki często się działy, jednak teraz to przesada, bo trwa to już od tygodnia. Kiedyś problem ustępował po 1-2 dniach.
Gdy skontaktowałam się z COK, Pan z obsługi powiedział mi, że jeśli usterka będzie utrzymywała się dalej, to mogę złożyć reklamację.
I tutaj mam pytanie: Czy przy złożeniu reklamacji można w tym przypadku rozwiązać umowę? Nie chcę dalej męczyć się z tymi problemami, bo jak widać nie pierwszy raz mam z nimi styczność.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Od jakiegoś czasu mam problemy z internetem CP.
Prędkość bardzo spadła, otworzenie strony internetowej to nie lada wyzwanie.
Takie usterki często się działy, jednak teraz to przesada, bo trwa to już od tygodnia. Kiedyś problem ustępował po 1-2 dniach.
Gdy skontaktowałam się z COK, Pan z obsługi powiedział mi, że jeśli usterka będzie utrzymywała się dalej, to mogę złożyć reklamację.
I tutaj mam pytanie: Czy przy złożeniu reklamacji można w tym przypadku rozwiązać umowę? Nie chcę dalej męczyć się z tymi problemami, bo jak widać nie pierwszy raz mam z nimi styczność.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.