Czy nauczyciel ma prawo zmuszać ucznia z otyłością do ćwiczeń gimnastycznych ?

• Autor wątku Autor wątku tomkusi1
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
T

tomkusi1

Użytkownik
Odpowiedzi
40
Cześć

Sprawa wygląda tak:

Jestem uczniem z nadwagą,mam 16 lat ,a nasza nauczycielka (wredna,stara i okropna baba ) każe mi wykonywać ćwiczenia gimnastyczne ( przewroty w przód,tył itp ) oraz np przeskoki przez skrzynie. Ja się fizycznie boję tych ćwiczeń i choćbym się dobrze ułożył to nie jestem w stanie się przemóc ,żeby je wykonać. Nie raz miałem kontujze ( boląca szyja przez ponad tydzień przez przewroty na wf) i ostatnio musiałem skoczyć przez skrzynie ,która sięgała mi do ramion ( mam 1.75 wzrostu ) przez co nie utrzymałem na niej równowagi i walnąłem w biodro całym ciałem o ziemię,a skutkiem tego był ból biodra przez tydzień. Co mogę zrobić w tej sytuacji ? Przy tej kobiecie boję sie nawet powiedzieć ,że ćwiczenia nie wykonam i ,że wolę 1ke :(

Moze, tak jest ulozony program nauczania

Jest program ktory musi byc zrealizowany. Poprostu. Nikt cie faworyzowal i zwalniać z nauki nie bedzie. Chyba ze lekarz wystawi zaswiadczenie ze jestes niezdolny do cwiczen.

Wtrące swoje 3 słowa. Z autopsji wiem, że z nauczycielami lepiej żyć w zgodzie i szukanie haków czy sypanie paragrafami proponuję robić po ukończeniu szkoły, bo nauczycieli mamy jakich mamy (nie wszyscy oczywiście) i nawet jakby się coś znalazło to na końcu tobie się średnio to opłaci.

Czyli pozostaje mi iśc do lekarza i "po znajomości" próbowac się zwolnić z ćwiczeń gimnastycznych ? Nie chcę rezygnowac wf ,ale chce zrezygnwać z ćwiczeń gimnastycznych ,które moga mi bardziej zaszkodzić niż pomóc. Jak sobie skręce szyje ,albo przerwę rdzeń przez przewroty to kto mi zwróci zdrowie ? Kto za to zapłaci ? Nauczyciel się wypnie ,a sądzić się można latami tyle ,że moje życie będzie już zepsute do końca.

@Regand Ja ćwiczę ,są malutkie efekty ,ale w jeden dzień się tego nie zrobi :)