D
dusza82
Nowy użytkownik
- Odpowiedzi
- 1
Witam serdecznie,
zdaję sobie sprawę iż sprawa jest nietypowa, nie mam pojęcia czy na dobre forum trafiłem by rozwiązać ten problem. Do rzeczy,
otóż dostałem dziś odpowiedź na maila w sprawie pracy treść jego brzmi:"Witam w tej chwili jestem niedostepny.
Zamieszczam informacje zwiazana z praca: Przyjmowanie platnosci przez internet(wymagane posiadanie konta w banku)
Jest to praca w domu (w przypadku dostepu do konta przez internet)
Platnosci przychodza tylko z zagranicy (OBECNIE PRZEBYWAM W ANGLII)w tym przypadku jesli wplywaja na konto prywatne to jest mniejszy podatek.
Wynagrodzenie wynosi 20% od otrzymanej kwoty np:na 1000zl 200zl
Po okolo 2 tygodniach okresu probnego mozemy podpisac umowe
Jesli jestes bardzo zainteresowany i chcesz rozpoczac pracowac jak najszybciej to wyslij email ze swoimi danymi do wplaty
Pierwsza platnosc mozesz juz otrzymac w przyszlym tygodniu."
Czy to ma jakiś sens. totalnie nie znam się na tej materii.
z góry dziękuję za poświęcony mi czas,
oczekując na odpowiedź pozostaję z szacunkiem
zdaję sobie sprawę iż sprawa jest nietypowa, nie mam pojęcia czy na dobre forum trafiłem by rozwiązać ten problem. Do rzeczy,
otóż dostałem dziś odpowiedź na maila w sprawie pracy treść jego brzmi:"Witam w tej chwili jestem niedostepny.
Zamieszczam informacje zwiazana z praca: Przyjmowanie platnosci przez internet(wymagane posiadanie konta w banku)
Jest to praca w domu (w przypadku dostepu do konta przez internet)
Platnosci przychodza tylko z zagranicy (OBECNIE PRZEBYWAM W ANGLII)w tym przypadku jesli wplywaja na konto prywatne to jest mniejszy podatek.
Wynagrodzenie wynosi 20% od otrzymanej kwoty np:na 1000zl 200zl
Po okolo 2 tygodniach okresu probnego mozemy podpisac umowe
Jesli jestes bardzo zainteresowany i chcesz rozpoczac pracowac jak najszybciej to wyslij email ze swoimi danymi do wplaty
Pierwsza platnosc mozesz juz otrzymac w przyszlym tygodniu."
Czy to ma jakiś sens. totalnie nie znam się na tej materii.