czy uczen ma obowiazek podpisania zagrozenia ocena niedostateczna

• Autor wątku Autor wątku sylwia1995
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
S

sylwia1995

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
witam, moj problem jest nastepujący:
jestem uczennicą 3 kl technikum , od 2 lat mam problem z nauczycielem jezyka niemieckiego. na semestr z tego przedmiotu miałam ocene niedostateczna , nauczyciel powiedział mi ze mam dostawac pozytywne oceny i nie musze poprawiac całego półrocza, niestety nie udalo mi sie . babeczka jest na mnie uwzięta i robiła wszystko by tylko mnie zostawić w tej klasie. jedna z kartkowek oddała po 3 tygodniach od daty napisania ,wpisała 1 i powiedziała ze nie moge jej poprawic bo pisałam w drugim terminie . szkola nie chce mi pomoc , rzecznik praw ucznia powiedział mi ze zostaje mi tylko poprawka , ale wiem ze jej nie zdam....po porozumieniu z nia przez pania pedagog pozwoliła mi napisac test 'o podwyzszenie oceny' . na ocene dopuszczajaca sa wymagania okeslone w regulaminie. co prawda podała mi zagadnienia wyuczylam sie ich ale pytania na tescie nie były na tą ocene , zawarta byla w nim budowa zdan czy ukladanie dialogów. pani psycholog (poradnia psychologiczno-pedagogiczna)powiedziała mi ze zagrozenie ocena niedostateczna musi byc podpisane przez nauczyciela ale ucznia takze. w statucie mojej szkoły jest napisane ze nauczyciel ma obowiazek poinformowania ucznia o zagrozeniu ustnie, nie jest nic napisane o podpisaniu tego... szukam jakiejs luki dzieki ktorej mogłabym złozyc pismo o egzaminie komisyjnym z tego przedmiotu gdyz podstawa tego musi byc ze ocena nie zostala wystawiona zgodnie z prawem. moje pytanie : co moge zrobic w mojej sytuacji? jest szansa za odwolanie sie bo nie popisałam zagrozenia , ale zostałam poinformowana ustnie? musze miec podany wycinek z dokumentów kuratorium czy systemu oceniania odgórnie narzuconego w systemie oswiaty. wiem tez ze w szkole mojej kolezanki jest to przestrzegane... chce sie jakos zemscic za te 2 lata upokozen i docine