B
bocrys
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 11.2009
- Odpowiedzi
- 22
Tak sie złożyło iż pilnie potrzebowałem gotówki na leki z powodu choroby postanowiłem sprzedać rower z silnikiem spalinowym.
Zglosił sie czętny nabywca uzgodniliśmy cenę z wysyłka za pobraniem w kwocie 1000zł. W trakcie poszukiwania kuriera zgłosił się kurier , który poinformował mnie , jak zapakować rower oświadczył, iż jest przedstawicielem DHL EXPRESS .W określonym terminie przyjechał po rower pod wskazany adres , wypiasł list przewozowy z nagłówkiem DHL Expres w Warszawie następnie dane odbiorcy , dane nadawcy i swoje dane zleceniodawca Jako firma Junior II z adresem siedziby firmy . Kurierowi zapłaciłem 90zł. za przesyłkę i 10zł.za pobranie należności od odbiorcy.
Łącznie odbiorca przesyłki zapłacił kurierowi DHL Express 1000 zł. za przesyłkę roweru poinformował mnie telefonicznie natomiast ja jako sprzedający, nadawca przesyłki i właściciel roweru po upływie trzech tygodni nie otrzymałem przekazu pocztowego na kwotę 1000zł. tak uzgodniono w liście przewozowym.
Reprezentowana DHL Express Junior II na żadne monity nie odpowiada , telefony milczą , zgłosiłem reklamację do DHL Express w Warszawie gdzie otrzymałem odpowiedz , iż moje pieniądze przekazano Junior II i on się ma ze mną rozliczyć .Nie wiem kto mnie oszukał i kto okradł jeżeli przesyłkę przejął DHL Express w Warszawie przez firmę jego reprezentowaną i kogo skarżyć w jakiej formie to zrobić .Bo jak z korespondencji DHL Express wynika to Oni umywają ręce . Uprzejmie proszę o pomoc również ku przestrodze innym.
Zglosił sie czętny nabywca uzgodniliśmy cenę z wysyłka za pobraniem w kwocie 1000zł. W trakcie poszukiwania kuriera zgłosił się kurier , który poinformował mnie , jak zapakować rower oświadczył, iż jest przedstawicielem DHL EXPRESS .W określonym terminie przyjechał po rower pod wskazany adres , wypiasł list przewozowy z nagłówkiem DHL Expres w Warszawie następnie dane odbiorcy , dane nadawcy i swoje dane zleceniodawca Jako firma Junior II z adresem siedziby firmy . Kurierowi zapłaciłem 90zł. za przesyłkę i 10zł.za pobranie należności od odbiorcy.
Łącznie odbiorca przesyłki zapłacił kurierowi DHL Express 1000 zł. za przesyłkę roweru poinformował mnie telefonicznie natomiast ja jako sprzedający, nadawca przesyłki i właściciel roweru po upływie trzech tygodni nie otrzymałem przekazu pocztowego na kwotę 1000zł. tak uzgodniono w liście przewozowym.
Reprezentowana DHL Express Junior II na żadne monity nie odpowiada , telefony milczą , zgłosiłem reklamację do DHL Express w Warszawie gdzie otrzymałem odpowiedz , iż moje pieniądze przekazano Junior II i on się ma ze mną rozliczyć .Nie wiem kto mnie oszukał i kto okradł jeżeli przesyłkę przejął DHL Express w Warszawie przez firmę jego reprezentowaną i kogo skarżyć w jakiej formie to zrobić .Bo jak z korespondencji DHL Express wynika to Oni umywają ręce . Uprzejmie proszę o pomoc również ku przestrodze innym.