DO KOGO SIE ZGŁOSIĆ W SPRAWIE WYPADKU KOMUNIK

• Autor wątku Autor wątku Cypcyk
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Cypcyk

Cypcyk

Stały bywalec
Odpowiedzi
733
Miałem wypadek samochodowy w którym jestem poszkodowanym z uwagi na to ze to jest mój pierwszy wypadek w życiu nie wiem co mam robić do kogo sie zgłosić w sprawie zadośćuczynienia po tym wypadku? Dowiedziałem się juz ze moge otrzymać takie zadośćuczynienie z OC sprawcy wypadku, oraz z mojego ubezpieczenia NNW z uczelni gdyż jestem studentem. Obrażenia po tym wypadku miałem powyżej 7 dni, co podobno kwalifikuje się na sprawe sądową jednak tutaj juz kompletnie sie nie orientuje jak mam to załatwić do kogo się zgłosić czy mam mieć prawnika, dlatego zgłaszam sie o pomoc żeby mi ktoś poradził co krok po kroku musze zrobić. Dziękuje mój e-mail Scolon@interia.pl mile widziane wszystkie odpowiedzi zarówno przesłane e-mailowo jak te udzielone tutaj na forum.

A masz dane sprawcy ?? Jego oświadczenie ?? Była policja ??

Tak mam dane sprawcy byla na miejscu zdarzenia policja sporządzona została notatka po wypadku a ja zostałem przewieziony do szpitala karetka bezpośrednio po zdarzeniu.

[cytat:2amt02yh]
Obrażenia po tym wypadku miałem powyżej 7 dni, co podobno kwalifikuje się na sprawe sądową
[/cytat:2amt02yh]
Chodzi o sprawę karną przeciwko sprawcy, a nie o drogę dochodzenia roszczeń przez Ciebie. Ty do sądu iść nie musisz. Powinieneś zgłosić szkodę z OC do ubezpieczyciela sprawcy. Możesz osobiscie, możesz przez prawnika czy innego posrednika. Ważne, żebys dysponował jak najobszerniejszą dokumentacją swojego leczenia.

Witam.