Egzekucja

• Autor wątku Autor wątku st.cloud17
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
S

st.cloud17

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
7
Witam, sprawa wygląda tak. W 2014 roku w październiku podpisałem umowę z Play na Internet. Z powodów finansowych ( studenckich), przestałem płacić. Umowa była do 2 czerwca 2015 i nie zapłaciłem za 4 miesiące . W październiku 2015 dług kupiła firma Fortunato i dzisiaj przyszło mi pismo przedegzekucyjne wezwanie do zapłaty a kwotę 1018zl. Jestem studentem, Nie mam dochodów, jedynie rentę Po mamie 450 zł i stypendium socjalne. Czy jestem zmuszony to płacić ? Czytałem, że ta firma dużo oszukuje i wymusza pieniądze. Termin płatności mam do 15.05. Czy komornik może umożyć spłatę ? Jak to jest z tym przedawnieniem ?? Dziękuję za pomoc.

W sumie to jedynym kto kogokolwiek oszukał to osoba niewywiązująca się z zawartej umowy, choć to nie ma związku - aktualny wierzyciel mając w ręki tytuł wykonawczy może złożyć wniosek do komornika.
Jeśli się nie mylę, to studenci mają 3 miesiące wolnego w roku, czyli reasumując było już 12 miesięcy, żeby cokolwiek zarobić w wakacje i spłacić dług.

Co do przedawnienia to wpisz w google/wikipedii "przedawnienie ( prawo cywilne )" - jest wyjaśnione na 3 strony, przystępnie dla laików.

Komornik może stwierdzić bezskuteczność, ale dług pozostanie.

st.cloud17 napisał:
W październiku 2015 dług kupiła firma Fortunato i dzisiaj przyszło mi pismo przedegzekucyjne wezwanie do zapłaty a kwotę 1018zl
Dostałeś nakaz zapłaty z sądu ?
Podali w tym piśmie sygn. ?

Jest podana sygn. akt Nc-e 66....

Co z nakazem ?
przeprowadzałeś się ?
kto uzyskał nakaz ?

Z sądu nic nie dostałem. Tam pisze że to jest polubowny wydział windykacji. Dostałem od nich tylko to pismo.

wklej to pismo
oczywiście zasłaniając dane wrażliwe
Proponuję założyć konto na stronie e-sądu, EPU

Ostatnia edycja:
9

Nie wiem czy się przesłało, więc wklejam link : pl.tinypic.com/r/fjg39y/9