Getback SA nakaz zapłaty

• Autor wątku Autor wątku xus12
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
X

xus12

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
8
"W zwiazku z nabyciem Państwa zobowiazania przez easyDebt NS FIZ skierowalismy do Panstwa pismo - prosimy o wplate wskazanej na nim kwoty na nr ...
GetBack S.A. tel. 883330270"
Wstaję dzisiaj rano i dostaję taki sms, bardzo mnie on zdziwił. Z tego co przyczytałem to muszę mięc jakies długi, których sobie nie przypominam. Co mam robić? Czekać na list i płacić? Dlaczego nie napisali kwoty w sms?
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

czekaj na dalsze ruchy, nie dzwoń do GB,

Jestem studentem i to poza miejscem mojego stałego zamieszkania i tym bardziej się obawiam..mogą to być jakieś wielkie kwoty?

no to zadzwoń i dowiedz się czy chodzi o twoją osobę,

Zadzwoniłem do nich na ten numer, i się mnie spytali o imie i nazwisko to podałem, i sie spytali czy znam jakiegoś Grzegorza S*** a ja mówie że nie (bo naprawde takiego człowieka nie kojarze). A oni się pytaja czy długo mam ten numer telefonu a ja no że juz od paru lat. To oni że to pomyłka i że przepraszają, sprawa zostaje cofnięta i że pismo nie idzie do mnie tylko do ww. Pana.
Czy już mogę być spokojny czy jeszcze jakieś niespodzianki moga mnie spotakć? :)

Są firmy i firmy, GetBack ma szczególną politykę postępowania z jej ofiarami. Nauka płynąca z życia: "nie wierzyć, w nawet jedno wypowiadane/pisane przez GetBack słowo." Dla mnie słowo GetBack jest synonimem słowa kłamstwo. Jeśli coś Ci tam powiedzieli, to moja rada jest taka, nie wierz w to. W sumie to Ci mogę tylko napisać, nie denerwuj się za bardzo ciągłym nękaniem telefonami. Niestety to przed Tobą niezależnie od tego jak się nazywasz i gdzie mieszkasz.

Ano niestety @Alladyn_A tak może być. Niby takie właśnie problemy miała częściowo rozwiązywać rejestracja numerów telefonów, ale nie rozwiązuje. A byłoby tak prosto - nie życzę sobie telefonów od (abonent) i już. Operator mógłby wycinać. Właściwie to nie wiem po co ją wprowadzono.