Jak legalnie występować na ulicach Berlina, coś ala "mim"

• Autor wątku Autor wątku Basiaa111
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
B

Basiaa111

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam Wszystkich serdecznie na forum.

Mam na imię Basia.
Jadę do znajomych do Berlina. Będę tam jakiś czas. Chcę w wolnych chwilach trochę dorobić (na drobne wydatki podczas pobytu) i przy okazji spróbować czegoś nowego, a mianowicie na ulicach Berlina robić występy artystyczne ale takie coś w stylu "mina" tylko takiego raczej z tych stojących w bezruchu.
Myślę, że spodoba to się ludziom. Będę oczywiście odziana w wyjątkowe i niepowtarzalne ozdoby i ciuchy.
Ogólnie powiem, że jestem z zawodu aktorką ale jeszcze nie miałam do czynienia z tego typu doświadczeniem na ulicy.
Ogólnie z swoimi przyrządami będę zajmować nie więcej jak może 2 metry kwadratowe. Chcę raczej w jednym miejscu występować.
Chciałbym Państwa zapytać jak sprawa w Berlinie na takie pokazy wygląda od strony prawnej, ponieważ chcę występować legalnie i nie narazić się policji.
Trzeba się gdzieś zgłosić o pozwolenie, zapłacić? W jakich miejscach można dawać takie występy?
Oczywiście miejscami gdzie by mi zależało dawać takie występy byłby miejsca gdzie jest dużo ludzi i przede wszystkim dużó turystów.
Jeśli mogli by Państwo mi pomóc to bardzo bym prosiła.
Pozdrawiam ciepło.