Jak to fajnie być belfrem- i brac kasę za nic

• Autor wątku Autor wątku E.
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
E

E.

Użytkownik
Odpowiedzi
111
Oburza Państwa ten temat? To proszę zajrzeć na http://wiadomosci.onet.pl/1606056,11,item.html I te komentarze... Jak to wszyscy wiedzą "z pewnego źródła", że belfrzy maja 3000 PLN co miesiąc za nic, 4(!!) miesiące wolnego, nic nie robią, itd, itp... Po polemikach na niniejszym forum wiem nawet, kto te komentarze pisze. Zawiść czy zwykła ignorancja? To trzeba było pójśc do pracy w szkole. Dopiero WTEDY mozna pisać, że etos pracy, że powołanie; Uwaga! To ostatnie jeszcze NIE jest obowiazującą w RP walutą. :-/

Hmmm...myślę,że kamery w klasach nie są dobrym pomysłem.Z wielu względów.
Czasy,kiedy nauczyciel był autorytetem dawno za nami,niestety.Nie jestem nauczycielem,ale w mojej rodzinie jest sporo belfrów i znam drugie dno całej tej sprawy.Bardzo szanuję pracę nauczycieli.Moje starsze dziecko uczęszcza do trzeciej klasy szkoły podstawowej i mam do Jego Pani zaufanie.Jest pedagogiem wymagającym,wprowadziła dyspcyplnię,co nie podoba się wielu rodzicom.A mnie tak.Uważam,że taki wychowawca zasługuje na wielką wdzięczność.Na lekcji u syna jest cicho,ale nie smutno.Nie ma rozbrykania,a dzieci Panią uwielbiają.
Brak nam wszystkim,wzorców do naśladowania.Dlatego cieszę się,że mojego syna uczu taki Pedagog.
Pozdrawiam

Kiedyś rodzic ufał nauczycielowi, i współpracował. Teraz rodzic ufa dziecku, a jak dziecko trafia belfra kredą w nos, to wina belfra, że się nie zasłonił albo nie zrobił uniku.

Na pewno nie chciałbym pracować w takich warunkach, pod okiem kamery.
Ale może takie nagrania mogą się nauczycielom przysłużyć, bo można wezwać rodzica i pokazać, jak w czasie lekcji zachowywała się jego pociecha.

Na podwórku też ustawić kamery... a monitor na komendzie policji. :evil:

ale te pociechy nie są takie głupiutkie i mając świadomość obecności kamery,będą zapewne w jej oku potulne i grzeczne...