Jak zachować legitymację studencką?

• Autor wątku Autor wątku szymanel
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Status
Ten wątek został zamknięty.
S

szymanel

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
5
W październiku 2013r. zacząłem studia, ale po I semestrze stwierdziłem, że to nie to i przeszedłem na urlop dziekański, żeby przygotować się do matury. Mam zamiar teraz zmienić studia, ale żeby je zmienić i uczestniczyć w nowej rekrutacji na uczelnie, muszę odzyskać dokumenty z dziekanatu, no i jednocześnie zwrócić legitymację studencką.... :( I tu rodzi się pytanie, czy jest jakaś szansa tę legitymację zachować i jej nie zwracać, albo czy da się uzyskać jakikolwiek dokument potwierdzający, że jestem studentem. Wiem, że to wszystko trochę naciągane, ale bardzo mi zależy, żeby mieć legitymację studencką.
Z góry dzięki za pomoc

Nie można mieć ciastko i zjeść ciastko. Nie pomagamy tu w omijaniu prawa.

No cóż, spodziewałem się tego, ale wolałem się upewnić. Nie chciałem ominąć prawa, raczej znaleźć jakiś kruczek prawny.
Dzięki za odpowiedź ;)

szymanel napisał:
No cóż, spodziewałem się tego, ale wolałem się upewnić. Nie chciałem ominąć prawa, raczej znaleźć jakiś kruczek prawny.
Dzięki za odpowiedź ;)

Kruczków prawnych musisz szukać sam. Tak w ogóle to dziwię się, że dorosła osoba może zadawać tak głupie pytania... Niejeden przedszkolak wiedziałby, co w twojej sytuacji zrobić.

KPO napisał:
Kruczków prawnych musisz szukać sam. Tak w ogóle to dziwię się, że dorosła osoba może zadawać tak głupie pytania... Niejeden przedszkolak wiedziałby, co w twojej sytuacji zrobić.
KPO, jesteś taki dorosły...
1. Skoro kruczków prawnych mam szukać sam, to po co jest w ogólne ta stronka
2. Skoro wątek jest już zakończony i została mi udzielona odpowiedź, po co w ogóle się odzywasz...

szymanel napisał:
1. Skoro kruczków prawnych mam szukać sam, to po co jest w ogólne ta stronka
2. Skoro wątek jest już zakończony i została mi udzielona odpowiedź, po co w ogóle się odzywasz...