Jaki prawnik - Urząd Pracy

• Autor wątku Autor wątku ziemak
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Z

ziemak

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
3
Witam,
mam zawiłą sytuacje z Urzędem Pracy.
Wziąłem bon o zasiedlenie. Informowałem panią w urzędzie, że jestem studentem. Nie poinformowała mnie, że jako student nie mam możliwości na umowę zlecenie płacić składek. Dostałem bon i długo myślałem nad pracą.
W końcu wybrałem pracę w swoim zawodzie w świetnej firmie, wykwalifikowali mnie teraz jeżdżę nawet w delegacje za granicę. Także bon z założenia jako aktywizacja zawodowa spełnił swoją rolę. Niestety jako student pracowałem na umowę zlecenie studenckie, gdzie nie mogłem odprowadzać składek. Myślałem, ze przejdzie bez rozliczenia za każdy miesiąc. Teraz, gdy dam papier, gdzie są rozpisane przychody z każdego miesiąca i składki - Urząd Pracy na pewno wypowie mi umowę. Czy jestem bez szans z urzędem, czy są jakieś inne możliwości. Mogę nawet opłacić składki za każde miesiąc, byle zapłacić mniej. 7,5 tysiąca to dość duża kwota.

Pozdrawiam

Ostatnią edycję dokonał moderator:
ziemak napisał:
Wziąłem bon o zasiedlenie. Informowałem panią w urzędzie, że jestem studentem. Nie poinformowała mnie, że jako student nie mam możliwości na umowę zlecenie płacić składek.
Przede wszystkim, nie zadaniem Pani z PUP było zaznajomienie Pana z obowiązującymi powszechnie przepisami prawa, których treści są ogólnodostępne dla każdego obywatela RP.
Decydując się na pobranie bonu na zasiedlenie musiał Pan mieć świadomość jakie są jego warunki, zatem czasami warto samemu się zainteresować obowiązującymi przepisami prawa, aby móc ocenić jaki rodzaj pracy można wykonywać w związku z podjętymi zobowiązaniami, a nie liczyć, że wszystko zostanie, że się tak wyrażę "podane na tacy". Zwłaszcza, że to Pan podjął się wypełnienia warunków umowy. Ale w mojej ocenie nie wszystko tutaj stracone...