Jakie mam prawa?

  • Autor wątku Autor wątku Padinx
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
P

Padinx

Nowy użytkownik
Dołączył
11.2007
Odpowiedzi
1
Witam,

Mam problem i nie wiem z jakiej strony go ogryzc. W sierpniu kupilem w sklepie internetowym laptop. Tydzien temu odkrylem ze procesor w komputerze jest inny niz podawal sprzedawca. W tej chwili sprzedawca proponuje mi pokrycie kosztow amortyzacji w wysokosci 300zł, oraz wybor nowego laptopa z jego oferty i doplate roznicy w cenie. Moim zdaniem jest to dosc niesprawiedliwe poniewaz dostalem towar nie taki ktory kupilem.

Bardzo prosze o rade w tej sprawie.
 
W ciągu 10 dni masz prawo produkt zwrócić.
 
[cytat="ramos"]W ciągu 10 dni masz prawo produkt zwrócić.[/cytat]

Aleś przywalił jak dzik w sosne :beer:
Czytaj co Padinx napisał, że kupił towar w sierpniu.
To co mu tu wyjeżdźasz z 10 dniami. :lol:
 
[cytat="Padinx"]Witam,

Mam problem i nie wiem z jakiej strony go ogryzc. W sierpniu kupilem w sklepie internetowym laptop. Tydzien temu odkrylem ze procesor w komputerze jest inny niz podawal sprzedawca. W tej chwili sprzedawca proponuje mi pokrycie kosztow amortyzacji w wysokosci 300zł, oraz wybor nowego laptopa z jego oferty i doplate roznicy w cenie. Moim zdaniem jest to dosc niesprawiedliwe poniewaz dostalem towar nie taki ktory kupilem.

Bardzo prosze o rade w tej sprawie.[/cytat]

O ile rozumiem to zaproponował Ci zwrot 300 zł i wymianę na nowy za dopłatą.
Możesz żądać wymiany na nowy laptop ale zgodny z umową (czyli właściwym procesorem) bez żadnych dopłat. A jeżeli nie ma takiego laptopa możesz od umowy odstąpić i żądać zwrotu gotówki.
Ja na twoim miejscu bym przystał na jego propozycję bo szkoda czasu na to załatwianie reklamacji i nie wiadomo czy by Ci uznał, a później to Rzecznik ,sąd itp.
Jeżeli tylko w atrakcyjnej cenie zaproponuje ten nowy laptop to bierz i niech Ci służy :ok:
 
Powrót
Góra