Jazda pod wplywem alkoholu

• Autor wątku Autor wątku nastar
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
N

nastar

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
4
Witam wszystkich,
Nie jestem zadowolony z siebie, ale niestety popelnilem takie wykroczenie, a raczej przestepstwo, gdyz stwierdzono u mnie okolo 1promila. Mam pytanie do osob, ktore znaja sie na prawie ( w przeciwienstwie do mnie ). Jak mam teraz postepowac, by dostac jak najnizszy wymiar kary? Jest to moj pierwszy konflikt z prawem. Jestem mloda osoba, student, na wysoka grzywne nie bede mial pieniedzy, czy mozna ja rozlozyc w ratach?
Mam juz nauczke do konca zycia, by nie wsiadac za kolko po alkoholu, 1wszy raz sie zdazylo i niestety ( a raczej stety ) zakonczylo sie to kontrola po ujechaniu kilkuset metrow. Czy to, ze znam skale, wymiar mojego czynu, przyznanie sie do winy etc. moze zlagodzic wyrok?
Aha, jest jeszcze taka sprawa, ze mam 1wszego lipca wylot za granice, do pracy. Wiem, ze mozna zglosic jakis wniosek i jesli sedzia rozpatrzy to pozytywnie, to nie odbedzie sie rozprawa. Jak to dziala ?

Prosze o szybka odpowiedz, dziekuje za wszystkie posty.

// przepraszam, za zamieszczenie 2 tematow, zwiesila mi sie przegladarka i po kliknieciu wyslij 2 raz, zamiescilem przypadkiem 2 posty. prosze moderatora o usuniecie jednego z nich.