Karta gwarancyjna

  • Autor wątku Autor wątku chaber51
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
C

chaber51

Nowy użytkownik
Dołączył
02.2016
Odpowiedzi
2
18 m- cy wcześniej kupiłam lodówko-zamrażarkę.Obecnie mam z nią problem i nie mam gwarancji.O ile dobrze pamiętam,to oprócz druku zamówienia otrzymałam tylko paragon.Czy z paragonem jako dowodem kupna mogę ubiegać się o naprawę gwarancyjną?
 
chaber51 napisał:
mogę ubiegać się o naprawę gwarancyjną?
To zależy od warunków gwarancji. Przeczytaj na stronie producenta, zapewne on jest tu Gwarantem.
 
Gwarancja jest dobrowolną delkaracją gwaranta, być nie musi.
W przypadku gdy jednak ktoś jej udziela, a Pan tego dokumentu nie dostał, należy dowiedzieć się u gwaranta, czy bez karty gwarancyjnej wykonuje naprawy gwarancyjne (raczej nie).
Karta gwarancyjna zwykle towarzyczy dokumentom technicznym towaru. Dlaczego Pan nie pytał o nią sprzedawcy?
 
Możesz też skorzystać z reżimu ustawowego i złożyć reklamację sprzedawcy na podstawie przepisów o rękojmi kc. Uprawnienia ustawowe są z reguły korzystniejsze.
 
Dziękuję pięknie,spróbuję coś załatwić,bo na kupno kolejnej lodówki kasy brak.
Dziękuję.
 
Powrót
Góra