Klopot z Ruch S.A.

• Autor wątku Autor wątku Awatar
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
A

Awatar

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
2
Witam

Zaczne od tego iz niejestem pewien czy temam umiescilem w odpowiednim miejscu na forum, jesli tak to przepraszam.

Wracajac do sedna sparwy, prowadziłem działalnosc gospodaracza w tym miesiacu (grudzien 07) umowa zostala rozwiazania. Niesty moje konto finansowe popadlo w dlugi... Zwrocielm sie z prosba do Ruchu o rozlozenie kwoty dlugow na raty a w odpowiedzi powiedzieli ze rozlaza na raty okresk gora do 2 lat. Wychodzi na to ze bede musial placic rate wysokosci bagatela 700zl miesiecznie.... :( Jestem studentem mieszkam wraz z zona a nasza nowa praca przynosi nam dochod ok 1400zl miesiecznie... Czy istnieje jakas mozliwosc albo instytucja do ktorej moglbym sie zwrocic z pomoca w takiej sytuacji? Mianowice chodzi mi o to aby okres spłaty dlugou wynosil 4 - 5 lat. Bo co ma zrobic człowiek ktory boi sie o przyszły dzien?? Bardzo prosze o pomoc i dziekuje za poświęcony czas.

Temat przenoszę na cywilne.
700 * 24 = 16.800 zł - niezły dług.
Niestety, długi należy spłacać - nikt ich nie podaruje. Rozłożenie spłaty na raty to tylko dobra wola wierzyciela, nikt nie może go zmusić do zmiany decyzji.

Czyli moga rozlozyc spalte na 6 miesiecy i wywalic tysieczne raty ?? Co to za panstwo do cholery ?! I nic sie nieda zrobic. Czy sadowna wndykacja tez bedzie taka ?

Proszę nie przeklinać, bo to nie Państwo narobiło długów, tylko Pan.
To nie Pana konto popadło w długi, tylko Pan.
Jeśli sprawa trafi do sądu, będą dodatkowe koszty i to duże.

ruch

Awatar,Ty chwal Pana ze Ruch Ci rozlozyl taka gigantyczna kwote na 2lata!!

Wnioski sa proste-najwyrazniej jestes nie gospodarny skoro pozwoliles sobie na taki dlug wzgledem Ruch-u. I to mnie nurtuje, jak Ruch pozwolil sobie na dopuszczenie do takiej sytuacji...