T
Thorr
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 12.2013
- Odpowiedzi
- 3
Witam,
Posiadam laptopa na gwarancji (door to door). Laptop często się psuje i jest odsyłany do serwisu w celu naprawy. Niedawno uszkodził się subwoofer. Będzie to już chyba 4 naprawa na gwarancji i 5 lub 6 odesłanie do serwisu (zarysowali kilka razy matryce przy naprawie innych części). Jestem już nieźle zdenerwowany tymi wszystkimi usterkami. Serwis trwa około 2 tygodni. W tym czasie muszę radzić sobie jakoś bez laptopa, co jest bardzo uciążliwe.
Czy istnieje przepis, który pozwalałby mi ubiegać się o zwrot gotówki albo nowego laptopa ?
Bardzo proszę o pomoc
Posiadam laptopa na gwarancji (door to door). Laptop często się psuje i jest odsyłany do serwisu w celu naprawy. Niedawno uszkodził się subwoofer. Będzie to już chyba 4 naprawa na gwarancji i 5 lub 6 odesłanie do serwisu (zarysowali kilka razy matryce przy naprawie innych części). Jestem już nieźle zdenerwowany tymi wszystkimi usterkami. Serwis trwa około 2 tygodni. W tym czasie muszę radzić sobie jakoś bez laptopa, co jest bardzo uciążliwe.
Czy istnieje przepis, który pozwalałby mi ubiegać się o zwrot gotówki albo nowego laptopa ?
Bardzo proszę o pomoc