KOMORNIK

• Autor wątku Autor wątku aniak89
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
A

aniak89

Użytkownik
Odpowiedzi
60
mam pytanie - jak uchronić auto zakupione w trakcie małżeństwa ( nie mamy rozdzielności majątkowej) przed zajęciem komorniczym spowodowanym zadłużeniem alimentacyjnym męża wobec nieślubnego dziecka???

Radzę zapłacić zadłużenie, zajęciu może ulec i inne mienie: prawo jazdy, mieszkanie-nawet jeżeli mąż nie jest jedynym właścicielem,
powinien poczuć się do odpowiedzialności

Popieram :!: przedmówczynię w 100% :ok:
Skoro mąż teraz unika swych powinności, to kiedyś paradoksalnie może obrócić się przeciwko Pani, czego oczywiście nie życzę.
Pozdrawiam

Prosze,pomóżcie bo jestem zielona w tym temacie :what: Mój były mąż od pół roku nie płaci alimentów na dziecko a wiem że pracuje legalnie za granicą,nieźle zarabia i co miesiąc przyjeżdża na kilka dni do swojej matki.Poszłam z tym do komornika a on po miesiącu powiedział mi że mąż nie zapłaci i po kolejnych trzech miesiącach mam się starac o zaliczke alimentacyjną. A przecież ma mu z czego ściągnąć. Nic juz nie rozumiem,albo ja jestem taka tępa albo to wszystko jest tak pomylone.
Nie wiem co mam robic bo za chwile nie bede miała na chleb.Chodze po różnych instytucjach i tak mnie odsyłają z jednej do drugiej. Jak ktos z Was wie coś na ten temat to prosze pomóżcie.

[cytat="Klaudia1312"]Prosze,pomóżcie bo jestem zielona w tym temacie :what: Mój były mąż od pół roku nie płaci alimentów na dziecko a wiem że pracuje legalnie za granicą,nieźle zarabia i co miesiąc przyjeżdża na kilka dni do swojej matki.Poszłam z tym do komornika a on po miesiącu powiedział mi że mąż nie zapłaci i po kolejnych trzech miesiącach mam się starac o zaliczke alimentacyjną. A przecież ma mu z czego ściągnąć. Nic juz nie rozumiem,albo ja jestem taka tępa albo to wszystko jest tak pomylone.