Liga Ochrony Praw Autorskich?

• Autor wątku Autor wątku Tojtek
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
T

Tojtek

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
3
Witam.
Chciałbym prosić o potwierdzenie (lub zaprzeczenie) istnienia takiego "organu" (przepraszam, nie znam się zbyt dobrze na tym) jak Liga Ochrony Praw Autorskich. A jeśli istnieje, to czy link podany niżej prowadzi do prawdziwego konta LOPA?
Czemu pytam? Na YouTube z konta LigaPrawAutorskich dostaję wiadomości oskarżające mnie o złamanie prawa, czego się nie dopuściłem. Dodatkowo, jest dla mnie trochę niejasności w związku z tym kontem, należącym podobno do LOPA.
Oto link: http://www.youtube.com/user/LigaPrawAutorskich .
Niestety, Google najwidoczniej nie wie nic na temat tej Ligi.

Ostatnia edycja:
Dobrze by było gdybyś podał link to filmu, który udostępniłeś, a który narusza prawa autorskie (bo chodzi chyba o to, tak?). Wtedy ludzie z tego forum mogliby ocenić czy rzeczywiście nastąpiło złamanie prawa czy też nie. Wydaje mi się, że Liga Ochrony Praw Autorskich to po prostu jakaś osoba bawiąca się w "szeryfa". Niestety sposób w jaki skonstruowana jest strona YouTube mocno uniemożliwia chociażby zadanie im (im tzn. YT) pytania czy rzeczywiście mają oni podpisaną umowę (jak dla mnie gdyby taka umowa istniała to nie byłoby żadnego oddzielnego konta tylko grupa osób, która oficjalnie działała by jako pracownicy YT).

TSG, dziękuję za odpowiedź.
Właśnie m.in. o tę niejasność chodziło - naruszenie praw autorskich zgłosić może każdy.
Co do filmu, który zamieściłem... Był wykonany w 100% przeze mnie (nawet plik projektu trzymam chyba na dysku), nic tam nie było takiego, co by mogło być niezgodne z prawem.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc.