Listy do skazanego

• Autor wątku Autor wątku Martixx2022
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
M

Martixx2022

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
5
Witam. Czy jest ktoś z Bydgoszczy może? Mam pytanie odnośnie wysłania listu do AŚ do chłopaka. Jestem nowicjuszką i nie znam się szczerze na tym a chłopak pierwszy raz został skazany i na razie jest tymczasowo aresztowany od połowy września br. i siedzi w aś do grudnia br. a potem bedzie sprawa w sądzie i pewnie go wywiozą gdzieś albo zostawią w mieście.. nie wiem... A co do listu to napisałam go swoimi słowami (nie za długi i nie za krótki. Trochę czytałam w necie jak zaadresować i wysłać taki list) i zaadresowałam tak jak należy czyli jego dane +imię ojca + adres aś w mieście i swoje dane i swój adres. Na poczcie kupiłam znaczki a pani je nakleiła I został wysłany wczoraj 19 października wysyłałam listem zwykłym i boję się, że do niego ten list nie dojdzie i go nie przeczyta.. Nie mam kontaktu z jego rodziną ( bo mamy kosę ze sobą i się nie lubimy) a