Media Expert - naprawa gwarancyjna, a wymiana towaru na inny

  • Autor wątku Autor wątku thebartshow
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
T

thebartshow

Nowy użytkownik
Dołączył
09.2013
Odpowiedzi
4
Witam serdecznie!
Chciałbym zapytać się o poradę dot. reklamacji gwarancyjnej złożonej 1 sierpnia tego roku w sklepie MediaExpert. Półtora miesiąca temu zaniosłem tablet na reklamację gwarancyjna bo się po prostu popsuł. Przez ten cały czas ( do dzisiaj ) byłem zwodzony odpowiedziami, że "czekamy na serwis". W końcu dzisiaj zadzwonili, że NOWY sprzęt jest do odbioru. Na miejscu dowiedziałem się, że z powodu braku części do mojego modelu w zamian chcą mi dać inny tego samego producenta. Poza tym mam pewne obiekcje do stanu "NOWEGO" TABLETU, gdyż pokazali mi go w starym opakowaniu bez folii ochronnej na ekranie i z widoczną rysą na obudowie. Domniemywam, że sprzęt może jednak nie być nowy. Na chwilę obecną nie odebrałem towaru. Co zrobić w takim wypadku? Odwoływać się do umowy, że towar jest inny niż zakupiłem, czy przyjąć ten co mi zaproponowali. Będę wdzięczny za odpowiedź.
 
Zażądaj nowego wskazując powyższe zastrzeżenia, lub zażądaj zwrotu środków.
 
Dzięki za odpowiedź. Podczas wizyty w sklepie Pani powiedziała, że wymiana na ten sam model jest niemożliwa gdyż go po prostu nie posiadają ( producent i sklep). Na jutrzejszy dzień jestem umówiony z kierownikiem sklepu, gdyż ekspedientka nie była mi w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Czy jeśli nie będą chcieli również oddać pieniędzy to mam prawo odwołać się do niezgodności z zakupionego towaru? Jeśli nie dojdziemy do porozumienia angażować w sprawę Rzecznika Praw Konsumenta?
 
Niestety bo?

thebartshow napisał:
Czy jeśli nie będą chcieli również oddać pieniędzy to mam prawo odwołać się do niezgodności z zakupionego towaru? Jeśli nie dojdziemy do porozumienia angażować w sprawę Rzecznika Praw Konsumenta?

1. Tak.
2. Możesz.

PS
Poradnik Konsumenta
 
Powrót
Góra