Moge zarabiac za sms-y ???

• Autor wątku Autor wątku radal
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
R

radal

Witam!
Nie wiem pod którą kategorię to podpiąć, dlatego piszę tutaj. Prosze o przeniesienie do właściwego działu.

chciałbym sie dowiedziec czy jak bym sobie założył darmową strone www i tam pisał by wysyłali ludzie sms-y na podany nr. za kture będzie pobierana opłata i częśc pieniędzy przeznaczana dla mnie ale oni by z tego nic zupełnie nic nie mieli, czy tak można ?? by bie było że wyłudzam lub oszukuje by wszystko było legalne, i czy jest możliwośc spisania jakies tam umowy czy cos jak nie pracuje jestem uczniem szkoły redniej w wieku 19 lat. po prostu chce sobie troszke dorobic dzieki uprzejmości innych, prosze nie odpisywac postami typu że nie ma takich ludzi co tak po prostu wysla sms-y i podobne. tylko konkretne odpowiedzi na wczesniejsze pytania. z góry bardzo dziękuje

Poczytaj regulamin serwisow z ktorymi musisz miec umowe na swiadczenie uslug premium / sms.Raczej musisz sprzedawac lub posredniczyc w sprzedawaniu uslug , lub tworzyc sam uslugi ktore bedziesz sprzedawal.Raczej nie jest usluga 'wyslij mi smsa bo chce troche dorobic' xD , wiect taki pomysl jest troche kiepski :lol:

no ale np. jak bym miał na stronie swojej albo np. forum tytuły filmów i ich opis ze zdj. lub tytuły piosenek i po wysłaniu sms-a otrzymywali by kod który by musieli by wpisac na stronie i po wpisaniu tego kodu ja wysyłałbym im link do strony gdzie mogą ściągnąc za darmo film lub mp3., było by to wszystko legalne ?? i do tego tez za zarejestrowanie musieliby wysłac sms-a po który tez otrzymywaliby kod który zezwalałby na zakonczenie pomyślnej rejestracji na stronie lub forum ??

radal napisał: