Można wychodzić czy nie?

• Autor wątku Autor wątku M@r
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
M

M@r

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
2
Witam, ja mam bardzo proste pytanie na które nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mam na myśli czy mogę wychodzić z domu lub jeździć autem z rodziną? W internecie informacje są sprzeczne od tego, żeby nie przyjmować mandatu ponieważ kara jest niekonstytucyjna (brak stanu wyjątkowego) i w zasadzie każdy sąd powinien ją uchylić; po informacje, że grożą nam w zasadzie dwie kary bodajże administracyjna z sanepidu oraz ta karna(?) z jakiegoś tam przepisu. Jak widzicie jestem zupełnie zielony więc nie bardzo rozumiem te zawiłości prawne i xxx artykułów, jakby ktoś mógł wytłumaczyć to językiem dla zwykłego zjadacza chleba (pszennego). Pomińmy kwestie moralne czy możliwość zarażeń, bo nie o to pytam.

M@r napisał:
...czy mogę wychodzić z domu lub jeździć autem z rodziną?...
Zależnie od powodu: tak lub nie.
Na tak ogólnie zadane pytanie mona tylko ogólnie odpowiedzieć.

Pytajnik 001 napisał:
Zależnie od powodu: tak lub nie.
Na tak ogólnie zadane pytanie mona tylko ogólnie odpowiedzieć.

Czy w każdym temacie musi być jakiś "mądrala" ? Naprawdę tak trudno jest wykazać się kompetencją i udzielić gruntownej odpowiedzi?
Więc tak.
1. W jakiej sytuacji (z jakiego powodu) odpowiedź na pytanie będzie brzmiała TAK ?
2. Analogicznie ale z odpowiedzią NIE ?

Mądralo, można w sytuacji uzasadnionej potrzeby życiowej, nie można w pozostałych przypadkach.
Zamiast nieudolnie silić się na złośliwości, wykaż się minimum starań. Google na tak zadane pytanie podaje poprawną odpowiedź

A ja proponuję przejrzeć to forum. Bo tematów i pytań czy to jest zgodne z konstytucją czy nie było już kilkanaście w ciągu kilku dni. To na prawdę nie jest duży wysiłek.

M@r napisał:
Czy w każdym temacie musi być jakiś "mądrala" ? Naprawdę tak trudno jest wykazać się kompetencją i udzielić gruntownej odpowiedzi?

Naprawdę tak trudno przeczytać stosowny akt prawny i pozyskać wiedzę??