Nie spłacanie grzywnej

• Autor wątku Autor wątku matnis
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
M

matnis

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
20
Witam
Mam do Państwa pewne pytanie.
Pewnego dnia uszkodziłem dwa samochody.
Za jeden dostałem 300 zł do zapłaty a za drugi 100 zł, czas do zapłaty miałem do końca czerwca . Nie mam swoich pieniędzy i jestem uczniem szkoły średniej (bezrobotny) i mam ciężką sytuację w domu bo mam jeszcze dwójkę rodzeństwa i wychowuje nas tylko mama i żyjemy z alimentów które nie zawsze są nam płacone...
Dziś dostałem wezwanie do Pani Kurator Sądowe w celu wyjaśnienia czemu nie płacę, co mi za to grozi ?
Poprosiłem aby grzywna została rozłożona na raty ale Pani Kurator odmówiła mi takiej opcji.
Na dodatek chciałem iść na staż ( zawsze te 700 - 800 zł wpadnie ) i chciałem zapłacić swoją grzywną ale w urzędzie pracy skończyły się fundusze na ten rok dla stażystuw i w tej chwili jestem bez silny..
Proszę o odpowiedz jaką karę mogę dostać ?
Mogą mnie zamknąć do puchy za te 400 zł czy dać więcej czasu do płacenia ?
Znajomi mi mówili abym napisał list do sądu że jestem bez grosza przy duszy ale wątpię że to coś da.
Proszę o odpowiedz
Dziękuje z góry .
Pozdrawiam !

Za mało informacji za co było skazanie. Było to skazanie za dwa wykroczenia, czy też to były kary grzywny za występku (określane w stawkach dziennych). To jest ważne, by udzielić odpowiedzi.

Nie jestem pewien, było to mniej więcej tak .
ja + 4 kolegów chcieliśmy zobaczyć czy oderwiemy od ziemi samochód marki Polo i gdy go oderwaliśmy to sie przewrócił i spadł na drugi.
Na policji poddaliśmy się dobrowolnie karze,
Wyrok - 20 godzin miesięcznie przez 6 miesięcy ( 120godzin odróbki ) + 100 zł za te Polo i 300 za drugiego golfa. Kase mamy wpłacić nie do sądu tylko dla tych poszkodowanych .
Kumple zapłacili już dawno bo mają kasiastych starych tylko ja mam taki problem : /.

EDIT :
Nie wiem czy odróbki by dali bo co dla poszkodowanych z moich prac społecznych jeżeli oni nie dostaną kasy :(