Nieklasyfikacja śródroczna.

• Autor wątku Autor wątku Eryk1104
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
E

Eryk1104

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
3
Witam
Jestem uczniem czwartego roku technikum na kierunku technik cyfrowych procesów graficznych w pierwszym semestrze niestety nie uczęszczałem regularnie na lekcje co poskutkowało spadkiem frekwencji ogólnej do około 50% oraz spadkiem w poszczególnych przedmiotach miedzy 25% a 60%.
Moje oceny na półrocze przedstawiają się następująco:
Język polski-1
Język angielski-1
Język niemiecki-nieklasyfikowanie
Matematyka-nieklasyfikowanie
Wychowanie fizyczne-3
Historia i społeczeństwo-nieklasyfikowanie
Cyfrowe maszyny drukujące-nieklasyfikowanie(przedmiot był prowadzony tylko w pierwszym semestrze)
Drukowanie cyfrowe-nieklasyfikowanie(przedmiot był prowadzony tylko w pierwszym semestrze)
Aktualnie od zakończenia pierwszego semestru jestem regularnie w szkole oraz zdobywam pozytywny oceny oprócz niestety matematyki z którą sobie nie radze,pozostało mi 2 miesiące nauki do początku maja.
Po rozmowie z dyrektorem dowiedziałem się że nie mam możliwości ukończenia klasy i nie ma dla mnie żadnego ratunku i zalecił mi zabieranie papierów i znalezienie sobie prywatnej szkoły.
Powodem moich nieobecności w szkole były problemy w rodzinie(śmierć ojca,choroba schizofreniczna mojej matki,zabranie mojego młodszego brata do domu dziecka,zerwanie z dziewczyną oraz ciągnące się latami problemy w rodzinie i materialne dodatkowo brak materiałów szkolnych-podreczników).
Spowodowało to u mnie załamanie nerwowe i brak chęci do życia(przez większość życia doskwierała mi depresja) większość czasu przesypiałem(w dzień spałem aby uniknąć kontaktu z moją matką,niestety moje mieszkanie składa się jednego pomieszczenia i łazienki na korytarzu) a resztę czasu(noc) spędzałem bez celowo przed komputerem.

Moje pytanie są następujące:
-Czy mam możliwość poprawienia tych przedmiotów i ukończenia szkoły?