niepasujaca karta do telefonu. czy zwrot gotówki sie należy ??

  • Autor wątku Autor wątku MartineZ89
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
M

MartineZ89

Nowy użytkownik
Dołączył
12.2008
Odpowiedzi
3
Witam. 3 dni temu zakupiłem kartę pamięci do telefonu. Po krótkiej rozmowie ze sprzedawcą wydał on mi kartę zapewniając że będzie ona kompatybilna z moim telefonem, a problemy zaczęły się zaraz po odejściu od lady... sprzedawca nie wystawił paragonu uznał " ze to niepotrzebne" i karta nie do końca pasowała do telefonu. Wróciłem się do sprzedającego i udało mu się umieścic kartę, ale telefon jej nie wykrywał. Karta została sprawdzona w czytniku w punkcie sprzedaży i okazało się że jest sprawna. Moja reklamacja została przyjęta i kazano mi się zglosic za 14 dni roboczych. I mam takie pytanie ?? Czy po tych 14 dniach roboczych gdyby problem wrócił mogę domagac się zwrotu gotówki ??

dodam ze inna stara karta działa z telefonem w 100%
 
Po pierwsze: sprzedający zobowiązany jest wydać rachunek, jeżeli w chwili sprzedaży jest to niemożliwe, na żądanie kupującego w ciągu 7 dni.

Według polskiego prawa, jeżeli przedmiot być już wymieniany lub naprawiany, a usterka nadal się powtarza może Pan odstąpić od umowy
(zwrot gotówki)
 
Dziękuję za odpowiedź. :)

A jeżeli nie będę posiadał paragonu, to czy mam takie prawo na zwrot pieniędzy jeżeli już reklamacja została przyjęta ?? Miejsce gdzie dokonywałem zakupu jest dośc odległe , ponieważ miało to miejsce po świętach podczas wyjazdu do rodziny i dla mnie bardzo kłopotliwe było by jeżdżenie w tą i spowrotem ( punkt znajduje się w Gdańsku a Ja mieszkam koło Wejherowa ) .
 
Powrót
Góra