M
MartineZ89
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 12.2008
- Odpowiedzi
- 3
Witam. 3 dni temu zakupiłem kartę pamięci do telefonu. Po krótkiej rozmowie ze sprzedawcą wydał on mi kartę zapewniając że będzie ona kompatybilna z moim telefonem, a problemy zaczęły się zaraz po odejściu od lady... sprzedawca nie wystawił paragonu uznał " ze to niepotrzebne" i karta nie do końca pasowała do telefonu. Wróciłem się do sprzedającego i udało mu się umieścic kartę, ale telefon jej nie wykrywał. Karta została sprawdzona w czytniku w punkcie sprzedaży i okazało się że jest sprawna. Moja reklamacja została przyjęta i kazano mi się zglosic za 14 dni roboczych. I mam takie pytanie ?? Czy po tych 14 dniach roboczych gdyby problem wrócił mogę domagac się zwrotu gotówki ??
dodam ze inna stara karta działa z telefonem w 100%
dodam ze inna stara karta działa z telefonem w 100%