nietykalnosc cielesna-wykladowca vs. student

• Autor wątku Autor wątku 23
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
2

23

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
2
Witam
Chciałbym prosić o poradę w następującej sprawie:
Jestem studentem i na praktykach wykladowca(dr geografii), wlasciciel domku bez powodu wtargnal (bedac pod wplywem alkoholu) do pokoju rozmawiajacych studentow.Krzycząc 'wyp*, kur*', "kto nie spi wyp* na dwor'itd.. zostalem bez powodu poszarpany za reke i wyrzucony na zewnatrz.
Mam slad (siniak,krwiak) na ramieniu, opis zdarzenia podpisany przez 7 swiadkow, orzeczenie lekarza o obrazeniach(nie jest to obdukcja), zdjecie obrazenia.
Moje pytania jest nastepujace:
-czy moge wniesc pozew do sadu pomimo nie zgloszenia występku na policji?(jesli nie to czy moge zglosic to kilka dni po zdarzeniu na komisariacie)
-jakie mam szanse z ww.dowodami/swiadkami, o co powinienem sie ubiegac (odszkodowanie za poniesione straty fiz., moralne?jesli tak to jakiej kwoty moge sie domagac?)
-co robić?!

Proszę jeszcze raz o poradę i za wszelkie odpowiedzi z góry serdecznie dziękuję.

Mogło być gorzej dla ciebie. Skoro to domek wykładowcy , to co ty tam robiłeś i czy miałeś jego zgodę na pobyt . Może on ewentualnie złożyć zawiadomienie o przestępstwie z art.193kk – naruszenie miru domowego, a jest to przestępstwo ścigane z urzędu. Wyrzucając cię z domku może się tłumaczyć, że byłeś nieproszonym gościem i siłą musiał cię zmusić do opuszczenia jego własności. Ty również możesz złożyć pozew do miejscowego Sądu o naruszenie nietykalności cielesnej ( chyba art.182kk) podając swoich świadków, ale będziesz się musiał wyjaśnić wszelkie okoliczności tego zdarzenia oraz najprawdopodobniej legalność twojego tam pobytu. Podejrzewam, że gdy ty złożysz pozew przeciwko niemu, to on złoży zawiadomienie o przestępstwie przeciwko tobie.
Interesuje mnie też fakt jak ustaliłeś, że wykładowca był nietrzeźwy, a wy co ? Graliście w karty.
Coś musiało być powodem jego interwencji w pokoju.
Nie działaj zbyt